دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 11:34
در نشست هم‌اندیشی فرهنگی کارکنان واحد اردبیل تاکید شد

حرکت جهادی و انقلابی، تنها راه حل نجات کشور از بحران فرهنگی

نشست هم‌اندیشی فرهنگی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به منظور بهره‌مندی از تجارب ایشان در بهره وری از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی برگزار شد.
کد خبر : 209541

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با تبیین وضعیت فرهنگی کشور و دانشگاه‌ها به اهتمام و همکاری همه نیروهای خلاق و خوش فکر و مجرب را برای عبور از این بحران فرهنگی لازم دانست و از همکاران به عنوان بازوان فرهنگی دانشگاه برای حضور در عرصه های فرهنگی و شرکت در این حوزه یاد کرد.


سعید حاجی محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آتش به اختیار فرهنگی، عمق بحران فرهنگی را یادآور شد و افزود: «همه دستگاه‌های فرهنگی کشور اعم از صدا و سیما، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و ... با تمام ظرفیت در میدان فرهنگی حاضر هستند ولی باز هم جوابگوی هجمه وسیع تهاجم فرهنگی نیستند.»


وی با بیان اینکه اکنون مملکت ما در زمان جنگ فرهنگی قرار گرفته است، اظهار کرد: «شدت و خشونت این جنگ کمتر از جنگ نظامی نیست بلکه سنگین تر و مهمتر از جنگ نظامی است و حرکت جهادی و انقلابی تنها راه حل نجات مملکت از این بحران فرهنگی است.»


این مسئول با فراخوان عمومی به همه همکاران، استادان و دانشجویانی که دغدغه دین و نظام و انقلاب را دارند، حجت را بر ایشان تمام کرد و همگان را به حضوری جهادی و انقلابی در این عرصه فراخواند.


در ادامه همکاران حاضر در این نشست به بیان نظر و پیشنهاد خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته