دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 09:56
در جشن دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان

رئیس واحد دهاقان: دانشگاه آزاد اسلامی سهم عظیمی در حفظ و پرورش استعدادهای ملی ایفا کرده است

جشن دانش‌آموختگی با حضور فارغ‌التحصیلان و خانواده‌هایشان در دانشگاه آزاد واحد دهاقان برگزار شد. رئیس واحد دهاقان در گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، سهم 56 درصدی از آموزش تحصیلات تکمیلی کشور را از آن خود کرده است.
کد خبر : 20881

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمدرضا یلمه ها افزود: دانشگاهی که با 397 واحد و مرکز، یک میلیون و 700 هزار دانشجو را در خود جای داده، سهم عظیمی را در پرورش نخبگان و استعدادهای ملی، تحصیل‌کردگان و متقاضیان تحصیل ایفا کرده است.


وی گفت: واحد دهاقان نیز به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ با بیش از ربع قرن سابقه فعالیت علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، 16 هزار فارغ‌التحصیل در 53 رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی، نقش مهمی را در این انقلاب فرهنگی ایفا کرده و در سطح استان و نیز کشور، عنوان قطب علمی مدیریت دولتی و جامعه‌شناسی را به خود اختصاص داده است.


یلمه ها خاطرنشان کرد: واحد دهاقان با دارا بودن بیش از 4 هزار دانشجو، دو هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری، 95 هزار جلد کتاب، 4 هزار و سیصد کتاب مرجع، 170 نفر مدرس تمام وقت، نیمه‌وقت و حق التدریس و بیش از دو هزار و 500 پایان‌نامه دفاع‌شده به عنوان نگین انگشتری شهرستان و یکی از افتخارات استان و کشور، پذیرای خیل مشتاقان آموزش عالی از سراسر ایران اسلامی است.


رئیس واحد دهاقان خطاب به حاضران تصریح کرد: انتظار من از شما فارغ التحصیلان آن است که به احترام 5 میلیون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی و 33 سال خدمات این دانشگاه، یک رسانه برای معرفی خدمات این دانشگاه برای خانواده ها و نیز نسل جوان کشورمان باشید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته