دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 12:21
فولادگر در گفت‌وگو با آنا:

قدرت ریسک اصول‌گرایان در اعتماد به جوانان کاهش یافته‌است

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: بزرگان جریان‌های اصولگرایی باید در جایگاه مشاوره و انتقال تجربه قرار گرفته و با میدان‌دادن به جوانان، کارهای عملیاتی و تصمیم‌گیری را به آن‌ها بسپارند.
کد خبر : 208484

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره کمرنگ بودن حضور جوانان در بدنه اصلی جریان‌های سیاسی، گفت: هم‌اکنون در تشکل‌های اصول‌گرایی، جوانان در شورای مرکزی حضور داشته و شاخه جوانان نیز در گروه‌ها تشکیل شده است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز شاهد حضور جوانان هستیم، افزود: با این حال می‌پذیرم که حضور جوانان باید پررنگ‌تر باشد تا بدین صورت انتقال نسلی تجربیات را شاهد باشیم و همانطور که جوانان در بدنه حضور دارند باید در راس امور نیز حضورشان مشهود باشد.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه بزرگان اصولگرایی باید به جوانان اعتماد کرده، بها داده و آنها را به میدان آورند، ادامه داد: از سال‌های 80 تا 84 شاهد جوانگرایی بودیم اما اکنون 15 سال از آن مرحله گذشته و دوباره باید در این زمینه اقدام شود.


وی با بیان اینکه یک جبهه سیاسی اگر می‌خواهد همیشه در صحنه باشد باید زایش داشته باشد، در غیر این‌صورت در میانه راه مانده و منجمد می‌شود، تصریح کرد: در تشکل‌هایی همچون حزب موتلفه یا جامعه‌ اسلامی مهندسین شاهد تشکیل شاخه‌ی جوانان هستیم اما جوانان هم باید بتوانند وارد راس امور شده و به عنوان موتور محرکه عمل کنند.


فولادگر با بیان اینکه بزرگان جریانات اصولگرایی باید در جایگاه مشاوره و انتقال تجربه قرار گرفته و حتی یک شورای راهبری تشکیل داده و با میدان دادن به جوانان، کارهای عملیاتی و تصمیم‌گیری را به آنها بسپارند، توضیح داد: اگر این روند محقق نشود در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.


عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: اگر چه ارزش‌ها و اصول تغییر پذیر نیستند، اما روش‌ها، خط مشی‌ها و تاکتیک‌ها، مدام در حال تغییر بوده و ما باید متناسب با شرایط به روز باشیم که این امر حتی در ادبیات سیاسی نیز می‌تواند لحاظ شود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت ریسک اعتماد به جوانان در بزرگان اصولگرایی کاهش یافته است، تصریح کرد: باید پذیرفت که ممکن است جوانان کارها را با درصدی خطا انجام دهند اما با این حال این وضعیت برای دوره انتقال مناسب‌تر است تا اینکه به کلی راه حضور جوانان به کلی بسته بوده و توان رشد در آینده را نداشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب