دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 16:05
اخباری از واحدهای ایلخچی، سیرجان، گچساران، میانه و واحد علوم دارویی

از صعود دانشگاهیان ایلخچی به قلعه بابک کلیبر تا جشن میلاد گل نرگس در واحد علوم دارویی

جمعی از کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در قالب تیمی از کوهنوردان واحد ایلخچی به ارتفاعات شهرستان کلیبر صعود کردند.
کد خبر : 20818

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به فرمان امام ( ره ) و برای تقویت روحیه تعاون و همکاری و ایجاد نشاط بین کارکنان واحد ایلخچی، اردوی دو روزه به مقصد شهرستان کلیبر و صعود به قلعه بابک این شهرستان به همت روابط عمومی واحد ایلخچی برگزار شد.


قلعه بابک در 20 کیلومتری شهرستان کلیبر در میان جنگلهای انبوه و سرسبز منطقه ارسباران، از نقاط دیدنی استان آذربایجان شرقی با قدمت 1200 ساله است و هر سال هزاران گردشگر از این منطقه بازدید کرده و در قالب تیمهای کوهنوردی و صخره نوردی به ارتفاعات آن صعود می کنند.


دکتر اسماعیل عین اله زاده مدیر روابط عمومی واحد ایلخچی گفت: این صعود با حضور 21 نفر از همکاران واحد دانشگاهی به سرپرستی مهندس علیرضا انصاری مدیر دانشجویی و رئیس کوهنوردی دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلخچی برگزار شد و روز جمعه مصادف با سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت 8 صبح شروع و ساعت 19 همان روز به پایان رسید. در این صعود مهندس اسکندرزاده معاون اداری مالی واحد تیم را همراهی می کرد.


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در واحد گچساران


همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت اعیاد شعبانیه از گلزارشهدای گمنام شهر گچساران تا مضجع شهدای گمنام واحد گچساران به مسافت پنج کیلومتر با حضور جمع کثیری از شهروندان، دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان برگزار شد.


امام جمعه موقت گچساران در این آئین گفت: پرداختن به ورزش بزرگترین معروف است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در نهادینه کردن این مهم کارهای موثری را انجام داده است.


حجت الاسلام پرویز خواجه زاده بیان کرد: طی چند ماه گذشته دومین بار است که واحد گچساران اقدام به برگزاری این همایش پر مخاطب کرده است و با شعارهای میثاق با شهدا و به یاد پیاده روی اربعین شور معنوی قابل وصفی را ایجاد کرده است.


وی دومین همایش پیاده روی خانوادگی واحد گچساران را چشمگیر توصیف کرد و اذعان داشت: توسعه ورزشهای همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در عامه مردم نماد همبستگی ملی است.


خواجه زاده از حضور با نشاط، پرشور و گسترده مردم تشکر کرد و گفت: با حمایت از ورزش همگانی بسترهای زندگی سالم و پر نشاط در میان مردم و به خصوص جوانان ایجاد می شود.


در پایان سه کمک هزینه کربلا، سه دستگاه دوچرخه، بیست عدد لوازم ورزشی، بیست عدد لوازم خانگی، ده دستگاه موبایل و دو دستگاه تبلت به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.


پایان مسابقات فوتسال دانشجویی واحد میانه با قهرمانی تیم شهید حاجی اصغری‎


به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، مسابقات داخلی قوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با قهرمانی تیم فوتسال دانشجویی شهید حاجی اصغری به پایان رسید.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه بیان کرد: این مسابقات با حضور 8 تیم در قالب دو گروه چهار تیمی به مدت 5 روز در مجتمع چند منظوره ورزشی جهان پهلوان کاظم رجبی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


حسین علیزاده افزود: در آخرین روز این دوره از رقابت ها و در دیدار نهایی تیم های شهید حاجی اصغری و بسیج دانشجویی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهید حاجی اصغری موفق شد با اختلاف یک گل و با نتیجه 5 بر 4 تیم بسیج دانشجویی را شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.


علیزاده اظهار کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم شهید باکری توانست با نتیجه 3 بر صفر بر حریف خود تیم سوین غلبه کند و به مقام سومی برسد.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه خاطر نشان کرد: در روز آخر مسابقات عارف غلامی از تیم شهید حاجی اصغری به عنوان بهترین بازیکن و وحید گل محمدی از تیم سوین نیز به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شدند.


کارمند واحد سیرجان نایب قهرمان تنیس روی میز کشور شد


مسابقات تنیس روی میز اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مدت 3 روز با حضور 16تیم و 64نفر به صورت تیمی و انفرادی به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد .


تیم اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد کرمان در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد.


همچنین زهرا کوهپایه کارمند واحد سیرجان در این مسابقات مقام سوم تیمی و دوم انفرادی را کسب کرد.


جشن باشکوه میلاد گل نرگس در واحد علوم دارویی برگزار شد


در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج)، جشن با شکوه میلاد گل نرگس در واحد علوم دارویی برگزار شد.


به همت دفتر فرهنگ اسلامی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج)، جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور جمعی از معاونین، استادان و کارکنان در دانشکده علوم و فناوریهای نوین برگزار گردید.


در این مراسم، حجت الاسلام ذوالفقاری امام جماعت این دانشکده درباره مقام والای امام زمان (عج) و شرایط ظهور حضرت به سخنرانی پرداختند.


مراسم با اجرای گروه موسیقی سنتی همنوازان عرفان و اهدای جایزه به افرادی که نام مهدی داشتند به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته