دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 14:52
در کارگروه معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی سما خوزستان تاکید شد

تعامل بیشتر واحدهای مختلف سما در کیفیت‌بخشی و ارتقای سطح علمی و آموزشی مهارتی دانشجویان

جلسه کارگروه معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان در محل آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 20793

به گزارش خبرنگار آنا، در ابتدای این جلسه که با هدف هماهنگی و ارتقای مسائل و موارد آموزشی آموزشکده ها برگزار شد، سراج خرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با توجه به نقش مؤثر آموزشکده های سما در کیفیت بخشی و ارتقای سطح علمی و آموزشی مهارتی دانشجویان بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بین واحدهای مختلف سما تأکید کرد.


سپس دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان زحمات همکاران سمایی قدردانی و مطالبی در خصوص استفاده بهینه از کارگاه ها و آزمایشگاه های موجود در منطقه و پتانسیل های موجود در جهت بهره وری بیشتر و کیفیت بخشی به آموزش ارائه کرد.


فریبرز فروتن با توجه به تقویم جلسات استانی کارگروه های حوزه های مختلف مطابق زمانبندی اعلام شده خواستار بیان مسائل، مشکلات و طرح پیشنهادات و راهکارهای مناسب در حوزه آموزشی شد.


جلسه به صورت کارگروهی و بحث و گفتگو در خصوص مسائل آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان ادامه یافت. این جلسه با حضور تعدادی از معاونان دانشگاه و رؤسای مراکز سما استان، معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده ها برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته