دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1396 - 12:46

تاکید جدی رئیس سازمان حج و زیارت بر حفظ سلامت غذای زائرین در ایام تشریق

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در ایام تشریق به موقع رساندن و از همه مهمتر سالم رساندن غذا به زائرین بسیار مهم است، لذا واحد تغذیه و مدیریت آشپزخانه‌ها باید بر کیفیت بسته بندی غذا و رعایت نکات بهداشتی دقت بیشتری کنند.
کد خبر : 207470

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت امروز سه‌شنبه هفتم شهریورماه به اتفاق تعدادی از مسئولان بخش‌های مختلف ستاد حج از آشپزخانه مرکزی قحطانی بازدید به عمل آورد.


معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار افزود: علی‌رغم آنکه به دلیل عدم حضور در حج سال گذشته، بخشی از زیرساخت‌های مهم خدماتی از جمله آشپزخانه‌های صنعتی بزرگی که درصد بالایی از غذای زائرین را تامین می‌کرد از دست ما خارج شد اما با تلاش شبانه روزی و بی وقفه همه عزیزان؛ بهره‌برداری از آشپزخانه‌های موجود در حد مطلوب ممکن شد و تاکنون نیز نحوه خدمات دهی در حوزه تغذیه خوب بوده است.


وی با اشاره به حساسیت ایام تشریق و گرمای هوا تاکید کرد: یکی از قسمت‌های مهم عملیات حج در ایام تشریق به موقع رساندن و از همه مهم‌تر سالم رساندن غذا به زائرین در ایام تشریق است، لذا لازم است هم واحد تغذیه و هم مدیریت آشپزخانه‌ها بر کیفیت بسته بندی غذا و رعایت نکات بهداشتی برای اطمینان از سلامت ماندن آن مورد توجه جدی همه دست‌اندرکاران غذا باشد.


رئیس سازمان حج و زیارت از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه نیروهای این آشپزخانه‌ها که با تحمل هوای گرم در هر وعده غذایی برای حدود 40 هزار زائر غذا طبخ می‌کنند، قدردانی و برای ایشان آرزوی سلامت و صحت کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حج 96 حمید محمدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته