دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 13:55

رقابت علمی 11 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران

نماینده تام الاختیار آزمون و مدیر کل آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال 94 با کمال نظم و دقت در سه روز و شش نوبت صبح و عصر پذیرای بیش از یازده هزار داوطلب است که شرکت کنندگان در این سه روز در 26 رشته مختلف به رقابت علمی می پردازند.
کد خبر : 20736

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امیر عباس لشگری با ارائه گزارش کاملی از جزئیات و چگونگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد را در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران اظهار کرد: در این آزمون که از صبح روز پنجشنبه 7 خرداد آغاز و تا عصر روز شنبه 9 خرداد ادامه خواهد داشت در هر نوبت، حدود 2 هزار نفر از داوطلبان به رقابت علمی در رشته های مختلف مهندسی هسته ای، محیط زیست، کامپیوتر ، مهندسی پزشکی، شیمی، برق، معدن، دریانوردی و همچنین مجموعه رشته های علوم بهداشتی و تغذیه، پرستاری، سم شناسی، کشاورزی و گرایش های مختلف مدیریت، تربیت بدنی و علوم ورزشی می پردازند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با حضور در اولین ساعات و روز برگزاری آزمون در معیت برخی از معاونان و دست اندکاران اجرائی از حوزه های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کرد و از نزدیک ضمن گفتگو با تنی چند از دانشجویان داوطلب نظر آنان را در مورد امکانات و تسهیلات و نحوه اجرای آزمون جویا شد.


دکتر سید محمود طباطبائی پس از کسب گزارش های دقیق از روند اجرائی آزمون اظهار کرد: خدا را شاکریم که این مجموعه دانشگاهی با کمک و همراهی همه مسئولان و کارکنان ساعی خود توانسته است مثل همیشه حامی و پشتیبان برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این آزمون باشد.


وی با ابراز رضایت از عملکرد و برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب همه مسئولان ارشد، اداره حراست و کارکنان دانشگاهی، از نحوه اجراء منظم آزمون، ایجاد امکانات رفاهی برای شرکت داوطلبان معلول و پیش بینی استراحتگاه هائی برای همراهان شرکت کننده در آزمون، مدیریت صحیح و دلسوزی مسئولان اداره کل آموزش و همکاران تلاشگر اداره امتحانات را قابل تقدیر خواند.


دکتر سید عباس صفوی نائینی هم با بیان جزئیات پیش بینی ها و اقداماتی که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد سال جاری در این واحد دانشگاهی انجام پذیرفته است، خاطرنشان کرد: کثرت برگزاری آزمون های مشابه و تجربه فراوان عوامل اجرائی واحد پزشکی تهران، موجبات افزایش و ارتقاء کیفیت برگزاری آزمون اخیر را فراهم کرده است.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از همکاری صمیمانه همه مسئولان واحد و همکاران اجرائی در فراهم کردن امکانات، تسهیلات و نحوه اجرای آزمون تشکر و قدردانی کرد.


دکتر علیرضا زمانپور از سوی معاونت سنجش و آموزش به عنوان نماینده ناظر، با بررسی روند اجرائی آزمون کارشناسی ارشد سال 94 از چگونگی و صحت سلامت مخزن سوالات و همچنین تسهیلات لازم برای آماده سازی فضای سالن و کلاسها از نحوه فعالیت دست اندرکاران اجرائی این آزمون بازدید کرد.


نماینده ناظر معاونت سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بازدید از حوزه امتحانی واحد علوم پزشکی تهران که روز جمعه 8 خرداد صورت پذیرفت از شرایط و تمهیدات فراهم شده و همچنین نحوه اجرای بسیار مطلوب آزمون، ازهمه مسئولان و دست اندرکاران اجرائی این واحد دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.


در جریان این بازدید، دکتر سید عباس صفوی نائینی معاون آموزشی، دکتر پور خوشبخت قائم مقام معاون آموزشی، دکتر خلیل علی محمد زاده معاون دانشجوئی، دکتر امیر عباس لشگری نماینده تام الاختیار آزمون، افشین متشرعی مدیرکل امور دانشجوئی و مسئولان اداره حراست رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته