دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1396 - 13:16

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
کد خبر : 207183

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (‌6 شهریور 96) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:


نادر قاضی‌پور، احمد امیرآبادی، علیرضا محجوب، محمدحسین فرهنگی، حمیدرضا فولادگر و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، قم، تهران، تبریز، اصفهان و اسدآباد در تذکری به وزیر دفاع خواستار تصریح در پرداخت کامل حق و حقوق نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران شدند.


محمدحسین فرهنگی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تبریز و اسدآباد به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ضرورت اقدامات عاجل و موثر برای جلوگیری از آلایندگی پساب سد باطله منطقه آتاراک در مرز نوردوز را متذکر شدند.


نادر قاضی‌پور،‌ احمد امیرآبادی و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه،‌ قم و تهران به وزیر راه و شهرسازی لزوم تسریع در اجرایی شدن ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه به منظور در اولویت قرار دادن پیمانکاران بومی در ا اجرای پروژه‌های بومی را متذکر شدند؛ همچنین نمایندگان به وزیر صنعت لزوم توجه به افزایش نظارت بر تولید خودروهای ساخت داخل و افزایش ایمنی آنها و به رئیس‌جمهور لزوم تسریع در اجرای ماده 57 قانون برنامه ششم توسعه و تامین اعتبارات لازم جهت توسعه ناوگان و تجهیزات قطار شهری شهرها و حومه در بودجه سنواتی متذکر شدند.


علی مطهری،‌ احمد امیرآبادی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تهران، قم و اسدآباد در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار حمایت از مسلمانان میانمار شدند که مورد ظلم و حکومت این کشور واقع شدند.


فریدون احمدی، عزیزی و رنجبرزاده به رئیس جمهور لزوم رسیدگی به مشکلات اداری خانواده‌های شهدای حمله تروریستی مجلس را متذکر شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته