دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1396 - 12:33

بیش از 30 کارمند نمونه واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند

مراسم پاسداشت روز کارمند و تجلیل از 32 کارمند نمونه واحد علوم و تحقیقات با حضور رئیس این واحد و جمعی از معاونان، روسای دانشکده‌ها، استادان و کارمندان برگزار شد.
کد خبر : 207166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با تبریک روز کارمند گفت: «خدمت به جوانان و دانشجویان که آینده ساز و رکن اصلی توسعه کشور هستند، مقدس است و منجر به رضایت پروردگار یکتا خواهد شد.»


وی افزود: «امروز اگر واحد علوم و تحقیقات به عنوان برندی در بین دانشگاه‌های کشور مطرح شده است، ثمره تلاش این مجموعه دانشگاهی است.»


عباسپور خاطرنشان کرد: «دانشگاهیان در زمینه فراهم کردن شرایط تحصیل توام با آرامش برای دانشجویان مسئول هستند. معتقدم اگر هریک از ما در مسئولیت و جایگاهی که بر عهده داریم عملکرد مناسبی داشته باشیم، قطعا موجبات رضایت پروردگار یکتا را فراهم خواهیم کرد.»


رئیس واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: «امیدوارم با همکاری شما کارکنان گرامی و خدوم واحد، بتوانیم بیش از پیش بر اعتبار واحد علوم و تحقیقات بیفزاییم.»


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز گفت: «معتقدم برای پاسداشت تلاش کارمندان، اختصاص یک روز کافی نیست، زیرا پیشرفت یک مجموعه وابسته به تلاش شما عزیزان است.»


دکتر کرم الله دانشفرد با بیان اینکه لازمه موفقیت تعریف هدف مشخص است، افزود: «همانگونه که حضرت علی (ع) فرموده‌اند؛ برای موفیت در کار و پیشه خود باید مسیر و هدفی درست را انتخاب کنیم و در مسیر رسیدن به آن صبر و تلاش داشته باشیم. زمانی فعالیت خود را با علاقه و لذت انجام می‌دهیم که هدفی مناسب را برای آن انتخاب کرده باشیم.»


دانشفرد ادامه داد: «زمانی فعالیت و شغل ما دارای معنای درستی خواهد شد که پشتوانه فکری و فلسفی مناسبی داشته باشد. شغل مناسب به انسان، شرافت و پاکی هدیه می دهد.»


عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات هم گفت: «معتقدم روزهای گرامیداشتی نظیر روز کارمند، پرستار و کارگر را می‌توان از دو منظر نگریست. در دیدگاه اول تکریم، تحسین و پاسداشت به مناسبت آن روز است که وظیفه آن بر عهده مسئولان قرار دارد. بعد دیگر آن «تعالی» نام دارد. تعالی به معنای بازنگری و آنالیز رفتارمان در دوران فعالیت تا به امروز است.»



دکتر غلامعلی افروز افزود: «مکلف به تلاش هستیم. ارزش هر فردی در قبال تلاشی است که انجام می‌دهد. البته میزان تلاشی که از هر فرد انتظار می‌رود بسته به جایگاه و توان وی دارد. با نگرشی مثبت به تلاش، انگیزه قوی‌تر و بهتری خواهیم داشت.»


افروز با بیان اینکه خانواده تنها نهاد فطری، طبیعی، بی‌بدیل و جاودانه است، افزود: «همانطور که حضرت محمد (ص) فرموده‌اند؛ خانواده محبوب‌ترین بنای هستی است. بنابراین هرآنچه که انجام می‌دهیم باید در راستای خانواده و ایجاد آرامش در آن باشد. هرگاه آرامش در این نهاد پایه و اصلی برقرار شود، طبیعتا در محیط کار نیز با آرامش حاضر خواهیم شد و به دنبال آن با انرژی، انگیزه و خلاقانه به فعالیت خواهیم پرداخت.»


در این مراسم از 32 کارمند نمونه سال 1396 و 2 نفر از بازنشسته‌های این دانشگاه قدردانی به عمل آمد.


اسامی کارمندان نمونه به این شرح است: پژمان غفاری، مجیدسعیدی، آیت‌الله لطفی، حسین قاسمی نصرآبادی، فریبرز صالح آبادی، بهنام صفاری، محمدنوائی لواسانی، محمدرضا روحی، سمیه رسولی‌نژاد، نسرین عوض‌زاده، رضا زرین، علیرضا نصرالله، عزیز یثربی، سیده ثمره میرکیا، سارا چاوشی، مرتضی بیطاری خالدی، آرزو اخوان همدانی، غزاله شرفی، معصومه دمرچلی، حسن باقری، مهرداد اکبری تبریزی، رحیم مدبری کلیانی، سعیدنظرپور، لیلی نراقی، سعیده خمسه نژاد، داود احمدی، فرزاد غلامعلی فلاح، حسن حکیمی، زهرا نظری، آنوشا قهاری، فرحناز برکادهی و بهروز پارنج.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته