دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 10:38
در مراسم معارفه سرپرست واحد مشگین‌شهر

خدابخش: از محیط دانشگاه برای چهره‌سازی استفاده نشود

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در دانشگاه‌های شمال غرب کشور گفت: دانشگاه محل آموزش است نه چهره‌سازی و معرفی افراد، بنابراین باید با مدیریت صحیح این دانشگاه را در راستای انجام ماموریت های خود هدایت کرد.
کد خبر : 20649

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رسول خدابخش در مراسم معارفه دکتر ابراهیم دادفر سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با توجه به اینکه یکی از شروط لازم برای انتخاب ریاست دانشگاه عدم شرکت در انتخابات است، اظهار کرد: متاسفانه افرادی از محیط دانشگاهی برای چهره سازی استفاده می کنند که این نکته را باید در نظر داشت که دانشگاه محل آموزش است نه چهره سازی و معرفی افراد، بنابراین باید با مدیریت صحیح این دانشگاه را در راستای انجام ماموریت های خود هدایت کرد.


خدابخش گفت: دانشگاه محل آموزش و عدالت اجتماعی و علمی است و در راستای گسترش آن تلاش می کند.


وی با توجه به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مغز متفکر و معمار دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس عدالت علمی را در کل کشور گسترش داد.


خدابخش با قدردانی از زحمات امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان افزود: از مسئولان شهرستان انتظار می رود دانشگاه را برای خدمت به مردم این منطقه همیاری کرده و آن را به یک فرهنگ در شهرستان تبدیل کنند.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان های آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل تصریح کرد: مسئولان دانشگاه امین مردم هستند چرا که خانواده ها فرزندان خود را با اعتماد کامل به این گونه مراکز آموزشی معرفی می کنند لذا باید این نکته را مد نظر داشت که دانشگاه محل جولانگاه سیاسی نیست.


خدابخش تاکید کرد: مشگین شهر را مشگین شهری ها می سازند لذا باید با همدلی یکدیگر و با تشکل اتاق فکر مناسب زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم آورد.


وی افزود: انتصاب و انتخاب مسئولان باید بر اساس شایسته سالاری و تجربه برای یک شغل صورت بگیرد و نباید فضای دانشگاه را سیاسی کنیم.


مراسم معارفه دکتر ابراهیم دادفر سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با حضور یونس اسدی نماینده مردم مشگین شهر، حجت الاسلام واحدی زاده رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب