دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1396 - 14:16
محمدرضا عباسی در گفت و گو با آنا ؛

اگر جادوگری بلد بودیم دو سال خودمان را سکته نمی‌دادیم/عده‌ای نمی‌خواهند پیشرفت ما را ببینند

مالک سیاه جامگان گفت: ما اگر جاودگری بلد بودیم در دو سال گذشته با جادو ماندن تیم را در لیگ تثبیت می‌کردیم و خودمان را سکته نمی‌دادیم.
کد خبر : 206457

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد وضعیت سیاه‌جامگان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: «تیم در 5 هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرد و در بازی آخر مقابل نفت تهران هم در حالی که می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما روی اشتباه فردی که داشتیم بازی برده را با تساوی عوض کردیم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کافی ندارند و به همین علت در دقایق پایانی بازی نتوانستند بازی را نگه دارند و به همین علت 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.»


وی در خصوص شرایط مالی باشگاه سیاه جامگان افزود: «ما یک باشگاه کاملا خصوصی هستیم که خودمان را درگیر کارهای اقتصادی کردیم. وقتی برنامه‌های اقتصادی سود داشته باشد ما هم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم که خوشبختانه یکی از فعالیت‌های اقتصادی مجموعه سوددهی داشت و ما هم توانستیم درصدی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنیم.»


عباسی افزود: «تاکنون هیچ کمکی از ارگان‌های دولتی شهر مشهد صورت نگرفتیم و ما امیدواریم در آینده نزدیک با روی کارآمدن مدیران جدید در شهرداری مشهد بتوانیم از کمک‌های آنها در پیشرفت باشگاه بزرگ سیاه جامگان استفاده کنیم و قراردادهای بازیکنان را به موقع پرداخت کنیم.»


مالک سیاه جامگان در مورد اخباری مبنی بر ارتباط یک رمال با مدیرعامل این باشگاه و محرومیتی که برای علی عباسی درنظر گرفته شد گفت: «در مشهد یک سری افراد تنگ‌نظر وجود دارند که چشم دیدن پیشرفت ما را ندارند. افرادی هم که قبلا با ما همکاری داشتند و در حال حاضر در جمع ما حضور ندارند این حاشیه‌ها را برای باشگاه بوجود می‌آورند. این حرف‌ها هیچ جایگاهی ندارد. بحث جادوگر و رمال را افرادی مطرح می‌کنند که می‌خواهند با مطرح کردن این حرف‌ها به آنها توجه شود.»


عباسی ادامه داد: «ما اگر جادوگری بلد بودیم لازم نبود که در دو فصل گذشته خودمان را تا مرز سکته بکشانیم و در لحظات آخر لیگ مجوز ماندن خودمان را بگیریم بلکه با جادوگری چند هفته قبل از اتمام مسابقات ماندن خودمان را قطعی می‌کردیم. فردی که در کنار زمین دیده شد معاون فرهنگی باشگاه بود. در باشگاه سیاه جامگان چند نفر هستیم که این تیم را می‌چرخانیم و شاید خود من هم به کنار زمین بروم و آب دست بازیکن دهم تا تیم نتیجه بگیرد. این نفر هم معاون فرهنگی باشگاه بود که با لباس عکاس‌ها در کنار زمین حاضر شد تا کارهای تدارکات تیم را انجام دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته