دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 08:23
رئیس کمیته ملی المپیک:

دانش‌آموختگان رشته بازاریابی ورزشی دانشگاه آزاد، ستون‌های کمیته المپیک می‌شوند

رئیس کمیته المپیک ایران در دیدار با استادان و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: دانش آموختگان رشته بازاریابی ورزشی ستون‌های کمیته المپیک می شوند.
کد خبر : 20633

به گزارش خبرنگار آنا، کیومرث هاشمی در نشستی که با استادان و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی داشت؛ اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت دانشجویان رشته های مختلف ورزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، زمینه های لازم را برای توسعه علمی ورزش کشور فراهم کرده است.


وی افزود: بهره مندی از ظرفیت های دانشجویی در امور اجرایی با عنوان نهضت داوطلبین در کشورهای جهان متداول شده است و این نهضت در کشورهای مانند انگلستان، آلمان، سنگاپور و... حدود یکصد سال است که رواج دارد به این ترتیب که دانشگاه ها مدیریت اجرای المپیک های ورزشی را عهده دار می شوند و خودشان از طریق اسپانسرها و برنامه ریزی علمی، اداره امور را به عهده گرفته و به نحو شایسته ای ورزشکاران کشور را مدیریت می کنند.


رئیس کمیته المپیک، پتانسیل های ورزشی کشور را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: دولت ها باید، جامعه علمی ورزشی را پس از اتمام تحصیلات، حمایت کنند و در بخش های مختلف اجرایی از تخصص آنان بهره مند شوند تا آنان به عنوان پشتوانه علمی و فکری در کنار تیم های مختلف ورزشی همچون کشورهای دیگر، موجبات توسعه رشته های مختلف ورزشی و موفقیت های بیشتر را فراهم کنند.


وی با توجه به همایش ملی بازاریابی ورزشی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: برگزاری اینگونه همایش های تخصصی نقطه عطفی برای توسعه ورزش در کشورمان خواهد بود. زیرا با تعامل و تبادل نظر بین دانشگاهیان و صاحب نظران می توان به یک اجماع علمی در زمینه ورزش کشور دست یافت که این آغازی نو در توسعه ورزش کشور می شود.


در پایان این نشست، از تمامی دست اندرکاران اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته