دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جلیل فرجاد در گفت‌وگو با آنا:

چسبیده‌ام به تئاتر که بیکار نباشم/ کسی نمی‌پرسد ما کجاییم؟

این بازیگر درباره عدم حضور در سریال‌‌های تلویزیونی گفت: شرایط مدت‌هاست که به نظرم بحرانی بوده و هست. انگار در بازیگری هم روابط حاکم است.
کد خبر : 205895

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا، معاونت سیما در مدت اخیر اهتمام خود را روی ساخت و پخش سریال‌ گذاشته و از این بابت سعی دارد این مجموعه‌ها را به دست فیلمسازان مختلفی بسپارد تا مخاطبان نیز قصه‌های جدید را در قاب تلویزیون ببینند.


در همین راستا نیز شاهد حضور بازیگران جدیدی روی آنتن هستیم گرچه همچنان جای خالی برخی اسامی در میان لیست بازیگران این سریال‌ها مشاهده می‌شود. بازیگرانی که این سال‌ها کمتر شاهد بازی آنها هستیم.


جلیل فرجاد از جمله بازیگران قدیمی تلویزیون است که در سال‌های اخیر هر از گاهی نیز مشغول بازی در تئاتر می‌شود اما خودش درباره این غیبت در سریال‌های تلویزیونی به خبرنگار آنا گفت: واقعیتش من نباید حرف خاصی بزنم. این را باید بازیگرانی بگویند که این روزها خیلی هم در تلویزیون پر کار هستند.


وی افزود: بازیگرم اما اگر خبری از بازیم در تلویزیون نباشد لااقل به سمت تئاتر می‌روم و تئاتر کار می‌کنم. اگر سریالی روی آنتن ندارم، دلیلش را نمی‌دانم. فقط باید بگویم که عیبی ندارد!


فرجاد با گلایه از این وضعیت، عنوان کرد: شرایط مدت‌هاست که به نظرم بحرانی بوده و هست. انگار در بازیگری هم روابط حاکم است.


این بازیگر همچنین درباره اینکه به او نقشی پیشنهاد نمی‌شود یا کارهای پیشنهادی مناسب نیستند، نیز افزود: درباره نبودن من و برخی دیگر در این مجموعه‌ها، چیزی نگویم بهتر است. اگر از من بپرسید چرا اوضاع اینجور است، واقعا خودم نیز در چرایی‌اش مانده‌ام.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته