دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1394 - 14:55

جشن دانش آموختگی500 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد

سرپرست واحد مبارکه با خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه با تبریک دانش آموختگی دانشجویان به جامعه فرهنگی و خانواده‌های آنان، دانش آموختگی را به معنای ترقی دانشجویان در مقاطع بالا‌تر علمی بیان کرد.
کد خبر : 20502

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبداله هادی با تبریک و ابراز خوشحالی به خاطر حضور در این مراسم خطاب به دانش آموختگان گفت: همیشه جشن فارغ التحصیلی مراسمی شاد و شروع مرحله جدیدی از زندگی خواهد بود که پس از آن قطب نمای زندگی شما جهت گیری خواهد کرد، لذا مهم این است که در هر مسیری که جهت گیری می کند بتوانید دینتان را به اجتماع و جامعه و کسانی که در این راه به شما کمک کرده اند ادا کنید.


سرپرست واحد مبارکه راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه را فرصتی مناسب برای دانشجویان به ویژه دانش آموختگان، برای کارآفرینی و تبدیل ایده‌ها و خلاقیت‌های آنان به طرح‌های صنعتی و تولید ثروت دانست و از همگان خواست تا با استفاده از شرایط ویژه این مرکز، استفاده لازم را ببرند.


امام جمعه مبارکه با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای مهم پس از انقلاب است که سهم بسزایی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پ‍‍ژوهشی داشته است.


حجت الاسلام محمد جواد محمدی با بیان این که جشن فارغ التحصیلی پایان یک مرحله از زندگی و شروعی برای دیگر مراحل زندگی است اظهار کرد: دانشجویان باید با کسب علم و مهارت و به کارگیری آن در زندگی برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.


امام جمعه مبارکه گفت: دانش آموختگان باید بدانند که از این پس در جامعه نقش و رسالتی بر عهده دارند و باید به خوبی به این نقش عمل کنند.


وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان جامعه ما برای موفقیت بیشتر باید بدنبال دانش افزایی، مهارت جویی، تدین و دینداری و ساماندهی ارتباطات و دوستی های باشد افزود: دانش آموختگان از این پس می توانند گامهای مهمی را در عرصه های علمی و صنعتی برداشته و تاثیر گذاری مثبتی را در راه پیشرفت و آبادانی داشته باشند.


محمدی تأکید کرد که جوانان دانش آموخته به عنوان نیروهای بالنده کشور، مغزهای متفکر و عضو فعال جامعه‌اند و آنان جامعه را با طپش و تحرک به ‎ سوی پیشرفت، ترقی و توسعه سوق می‌دهند و آن را به ‎ تلاش و کوشش و تحرک وا می دارند.


پس از مراسم اجرای سوگندنامه از سوی دانشجویان، از نفرات بر‌تر دانش آموخته رشته‌های مختلف با تقدیم لوح، تقدیر به عمل آمد. این مراسم برای دانش آموختگی دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد نیمسال تحصیلی دوم93 و اول94 برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته