دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام: ناراحتم! چون حسابم بخاطر نپرداختن مالیات مسدود است

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان علت تاخیر خود برای حضور در تمرینات اوساسونا را توضیح داد.
کد خبر : 2050

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جواد نکونام در حالی به تمرینات تیم اوساسونا با تاخیر اضافه شد که این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مالیاتش توسط مدیران این باشگاه به اداره مالیات اسپانیا به شدت عصبانی است.


نکنام با ابراز نارضایتی از این موضوع گفت: به خوبی از وظایف خود در تیم آگاهم و می دانم باشگاه در شرایط بسیار بد مالی به سر می برد و قادر به پرداخت مطالبات بازیکنان نیست.


وی ادامه داد: قرار بود آنها مالیات مرا تا سال 2011 به اداره مالیات پرداخت کنند اما این اتفاق هنوز رخ نداد و وضعیت من بسیار ناراحت کننده است به طوری که اکنون حساب مالی من نیز مسدود است.


وی افزود: همه هواداران از علاقه من به اوساسونا آگاهند اما باشگاه اکنون وضعیت مرا درک نمی کند و این موضوع را هواداران تیم باید بدانند تا از رفتار من ناراحت نشوند.


نکونام عنوان کرد: یکی از آرزوهای من این است که در اوساسونا از فوتبال خداحافظی کنم اما مدیران تیم دوست ندارند این اتفاق رخ دهد و من اکنون از اینکه هنوز مالیات گذشته پرداخت نشده بسیار ناراحتم.


وی اضافه کرد: اگر با رفتن من مشکلات اوساسونا تمام می شود با کمال میل این کار را انجام می دهم تا وضعیت آنها بهتر شود، من این موضوع را با مدیران تیم هم درمیان گذاشتم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته