دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1396 - 16:33

تاکید شیخ الوزرا بر جوان‌گرایی در صنعت نفت

وزیر نفت دولت یازدهم با اعلام اینکه نقطه اتکا برای توسعه میادین مشترک و افزایش ضریب بازیافت، مهندسان و مدیران جوان صنعت نفت خواهند بود، یادآور شد: از این رو تربیت گسترده مهندسان جوان در دستور کار قرار گرفته و باید این قفل که عده‌ای نمی‌گذارند باز شود را بازش کنیم.
کد خبر : 204761

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، بیژن زنگنه پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر نفت دولت دوازدهم، در گفتگویی رادیویی در تشریح مهمترین برنامه های توسعه‌ای خود در صنعت نفت، گفت: افزایش ظرفیت تولید با اولویت میادین مشترک نفت و به موازات آن افزایش ضریب بازیافت از میادین نفت و گاز دو برنامه راهبردی من در وزارت نفت دولت دوازدهم است.


وزیر نفت با اعلام اینکه برنامه دارم تا در طول چهار سال اینده تکلیف توسعه تمامی میادین مشترک نفتی کشور روشن شود، تصریح کرد: به عبارت دیگر تا پایان فعالیت دولت دوازدهم وضعیت توسعه و عملیات اجرایی توسعه میادین مشترک نفت و گاز کشور مشخص شود.


این عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه در بخش افزایش ضریب بازیافت بعد از انقلاب کار جدی بر روی مخازن و میادین نفت و گاز کشور انجام نشده است، اظهار کرد: افزایش ضریب بازیافت در میادین به یک کار جهادی نیاز دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته