دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1396 - 17:40
نائب رئیس کمیسیون اصل90 در گفت و گو با آنا:

وعده مالی وزرای پیشنهادی به نمایندگان کذب است/ فضای مجلس برای روز رای گیری قابل پیش بینی نیست

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب ضمن رد ادعای پیشنهاد مالی برخی وزرای پیشنهادی به نمایندگان مجلس گفت: چنین اخباری هم وهن نمایندگان است و هم وهن وزرای پیشنهادی.
کد خبر : 204438

فرهاد تجری نائب رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا ضمن اشاره به فضای مجلس نسبت به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور گفت: نتیجه رای اعتماد به وزرا کاملا غیرقابل پیش بینی است.


وی بر همین اساس افزود: تا فردا هیچ چیزی مشخص نیست و فضا کاملا متغیر است. ممکن یک وزیری امروز شرایط مناسبی در بین نمایندگان داشته باشد اما مشخص نیست که فردا هم همین شرایط را داشته باشد؛ و بالعکس.


نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شنیده شده برخی وزرای پیشنهادی با وعده وام های کلان به نمایندگان سعی در جلب نظر آنها برای رای اعتماد دارند، اظهار داشت: من چنین موضوعی را در روند بررسی صلاحیت ها مشاهده نکردم. از سوی دیگر چنین اخبار و شایعاتی هم وهن جایگاه نمایندگان است و هم توهینی است به وزرای محترم پیشنهادی؛ بعید می دانم چنین چیزی صحت داشته باشد.


تجری به موضع گیری برخی رسانه های ضدانقلاب علیه بعضی از وزرای پیشنهادی نیز اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد چنین موضع‌گیری‌هایی بر نظر نمایندگان تاثیرگذار باشد قطعا این اثرگذاری مثبت است چراکه امام راحل هم فرموده اند هرجایی که دشمن از شما تعریف کرد بدانید مسیر را اشتباه رفته اید و هرجا که از شما انتقاد کرد بدانید که مسیری که در پیش گرفته اید صحیح و صواب است.


وی در پایان متذکر شد: اگر مبنای فکری نمایندگان را همین اظهارات امام راحل در نظر بگیریم، قطعا حمله ضدانقلاب به برخی وزرای پیشنهادی، مجلس را به رای اعتماد به آن وزرا مصمم تر خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته