دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 16:42
رئیس واحد یادگار امام:

دانشگاه آزاد اسلامی در اشتغالزایی به دولت کمک کرده است

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تولید علم در کشور توانسته است دولت را در زمینه‌های مختلف به ویژه مسئله اشتغال زایی یاری کند.
کد خبر : 20397

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر سید فرج الله موسوی در نشست صمیمانه با کارکنان و اعضای هیئت رئیسه از زحمات و تلاش‌های کارکنان واحد تقدیر و تشکر کرد و با توجه به کسب مقام بر‌تر واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در سومین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی (جشنواره فرهیختگان۹۴) در بین واحد‌های بسیار بزرگ و همچنین دریافت نشان ویژه جشنواره فرهیختگان از دستان توانمند آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: این موفقیت بزرگ ماحصل تلاش حوزه پژوهش، اعضای هیئت رئیسه و همه کارکنان خدوم واحد بوده است.


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با توجه به سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب که با پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت موسس و موافقت امام راحل در سال۶۱ تاسیس و تاکنون توانسته است با غلبه بر مشکلات و مصائب راه پر پیچ و خم را با سرافرازی طی و به موفقیت‌های زیادی دست یابد.








همه ما باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از آموزه‌های قرآن کریم و مکتب کامل اسلام با پایبندی کامل به این آموزه‌ها از غیبت، تخریب شخصیت و هرگونه عملی که موجب آزردن سایرین می‌شود پرهیز کنیم، چرا که این‌ها موانعی جدی هستند که ما را از نیل به مقصود اصلی و تعالی باز می‌دارند

موسوی با توجه به دیدگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به هیچ گروه و یا افراد خاصی نیست و به مردم تعلق دارد از تعداد بالای دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه نام برد و افزود: همانطوری که امام بزرگوار خود را خادم ملت می‌دانستند همه مسئولان و کارگزاران دانشگاه آزاد اسلامی نیز همواره خود را خادم دانشجویان و خانواده‌های آنان می‌دانند و به این مسئله افتخار می‌کنند.


این مقام دانشگاهی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گونه بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، گفت: تمامی هزینه‌های دانشگاه از شهریه دانشجویان تامین و این دانشگاه با تولید علم در کشور توانسته است دولت را در زمینه‌های مختلف به ویژه مسئله اشتغال زایی یاری کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهری با تاکید بر تکریم و داشتن اخلاق حسنه در برخورد با هم و البته با دانشجویان خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از آموزه‌های قرآن کریم و مکتب کامل اسلام با پایبندی کامل به این آموزه‌ها از غیبت، تخریب شخصیت و هرگونه عملی که موجب آزردن سایرین می‌شود پرهیز کنیم، چرا که این‌ها موانعی جدی هستند که ما را از نیل به مقصود اصلی و تعالی باز می‌دارند.


موسوی با تاکید بر منویات امام راحل مبنی بر اینکه دانشگاه کارخانه آدم سازی است، افزود: دانشگاه مرکز تربیت نیروهای کارآمد و فعال در اجتماع است لذا انتظار جامعه از خانواده بزرگ دانشگاه متفاوت بوده و بر همین اساس باید نسبت به وظایف خود مسئولانه‌تر برخورد کنیم و در عین حال در برابر عملکرد خود پاسخگو باشیم.


وی با بیان اینکه دانشگاه خانه دوم کارکنان است بیان کرد: بخش عظیمی از اوقات ما در دانشگاه برای انجام امور محوله گذرانده می‌شود پس باید سعی کنیم با دلسوزی، همدلی، در فضایی صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور اصولی اعم از، تکریم ارباب رجوع، صداقت، امانتداری، صرفه جویی در مصرف و داشتن وجدان کاری را سرلوحه کار‌هایمان قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام (ره) با تاکید بر اینکه ایجاد فضای علمی، فرهنگی، آموزشی و هنچنین مناسب و پر نشاط از خصوصیات یک دانشگاه خوب است، گفت: باید امکانات رفاهی مناسب فراهم شود تا کارکنان، اساتید و دانشجویان براحتی در کمال آرامش به کسب علم و دانش بپردازند.


موسوی با تاکید بر استمرار این جلسات و تأکید بر استفاده از نظرات و پیشنهادات دانشجویان، استادان و کارکنان در حل مشکلات دانشگاه گفت: بزودی جلسات مشابه‌ای ویژه اعضای هیئت علمی واحد نیز برگزار خواهد شد.


در ادامه چند تن از کارکنان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به نمایندگی از دیگر کارکنان با تقدیر از زحمات و تلاشهای بی‌شائبه رئیس واحد و اعضای هیئت رئیسه در راستای کیفیت و توسعه همه جانبه واحد با ارائه نظرات خود، برخی مطالبات و دغدغه‌های پیش روی این بخش از دانشگاهیان را مطرح و از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه به این سوالات پاسخ داده شد.


این نشست اولین نشست مشترک کارکنان و رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری در سال جاری بود که با همت روابط عمومی واحد و با حضور چشمگیر کارکنان در سالن خوارزمی این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته