دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با آنا :

بطحائی نقشی در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نداشته است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد پایی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد، عنوان کرد: حضور بطحائی در وزارت‌ آموزش و پرورش به بسیاری از مشکلات نظام آموزشی کشور پایان می‌دهد.
کد خبر : 203591

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم در مجلس دهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تصمیم در خصوص آموزش و پرورش و تصدگری آن از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: بنده با توجه به سوابق، تجربه و تعهدات وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با تصدی‌گری وی موافق هستم.


وی افزود: با حضور بطحائی آرامش مجدد به وزارت آموزش و پرورش بازمی‌گردد و بسیاری از مشکلات فرهنگیان و نظام آموزشی مرتفع می‌شود.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با توجه به وعده رئیس جمهوری برای کمک به رفع مشکلات وزارت‌آموزش و پرورش، گفت: امیدار هستیم با وعده رئیس جمهوری و فعالیت کمیته اقتصاد آموزش و پرورش هر چه سریع‌تر مشکلات مالی این وزارتخانه رفع شود.


وی افزود: در کمیته اقتصاد آموزش و پرورش 7 نفر از نمایندگان کمیسیون اجتماعی، 7 نفر از کمیسیون آموزش و تحقیقات و 7 نفر از کمیسیون برنامه و بودجه حضور دارند که قرار است با کمک دولت به یاری وزارت آموزش و پرورش بپردازند.


کوچکی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا حواشی ایجاد شده برای وزیر پیشنهادی در صندوق ذخیره فرهنگیان در تصمیم گیری نمایندگان موثر خواهد بود، یادآور شد: من شخصا از کارشناسان و مسئولان پیگیری کننده مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان بارها این مساله را پیگیری کردم اما خوشبختانه تاکنون رد پایی از بطحائی در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان دیده نشده است.


رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان حضور بطحائی در وزارت‌ آموزش و پرورش را پایان بسیاری از مشکلات نظام آموزشی کشور دانست و افزود: بنده به بطحائی پیشنهاد دادم که برای رفع مشکلات مالی وزارتخانه بودجه را تفکیک و به استان‌ها تخصیص دهد اما به شرطی که نمایندگان استان و استانداری بر هزینه کرد آن نظارت داشته باشند اینگونه وی به جای درگیر شدن با مشکلات مالی می‌تواند به سایر مشکلات بپردازد که این پیشنهاد مورد موافقت وزیر پیشنهادی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته