دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 16:47

بیش از 30 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد واحد شیراز رقابت می‌کنند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اظهار کرد: تعداد 30207 نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به رقابت خواهند پرداخت که با همکاری کمیته های از پیش تعیین شده مقدمات برگزاری این آزمون فراهم شده است.
کد خبر : 20235

به گزارش خبرنگار آنا، عباس غلام پور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز میزبان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت استانی و هم زمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 7 ، 8 و 9 خرداد جاری است.


وی افزود: واحد شیراز به عنوان تنها حوزه امتحانی در استان فارس میزبان بیش از 30200 نفر داوطلب خواهد بود که این آزمون در دانشکده هنر و معماری واقع در شهر صدرا و دانشکده های علوم پایه، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی، کشاورزی، فنی مهندسی و مهندسی شیمی و مواد در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واقع در کیلومتر 5 جاده صدرا برگزار می‌شود.


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بیان کرد: داوطلبان با توجه به ظرفیت محدود جاده و احتمال ترافیک، زمان حضور خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداکثر یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل مذکور حضور به هم رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته