دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 18:41

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از کلاس‌های آموزشی رباتیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در بازدید از کلاس‌های رباتیک ویژه دانش آموزان از مدرس این دوره به خاطر حضور در مسابقات جهانی رباتیک به میزبانی کشور ژاپن قدردانی کرد.
کد خبر : 202199

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمود صفری با توجه به درخشش تیم رباتیک این واحد دانشگاهی و قرار گرفتن آن در جمع شش تیم برتر جهان در بخش ربات امدادگر واقعی، اظهار مرد: رباتیک یکی از علوم اساسی و ارزشمندجهان است که خوشبختانه ایران عزیز به همت پژوهشگران در این راستا صاحب نام بوده و مقام های بسیار خوبی را بدست آورده است.


صفری افزود: کلاس های آموزشی رباتیک واحد توسط حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و با همکاری آموزش و پرورش دماوند و تدریس آقای سمیع بهنام برای آماده سازی، یادگیری و آشنایی دانش آموزان و فرزندان عزیز ما با علومی مثل مهندسی مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر برگزار می شود که نیازهای امروز و آینده کشور در زمینه صنعت را مرتفع می کند.



وی افزود: امروز امکانات دانشگاه آزاد دماوند در اختیار عموم شهروندان قرار دارد و آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشی این واحد یکی از کاملترین و مجهزترین اماکن موجود در استان است.


سمیع بهنام مدرس کارگاه هم درخصوص برنامه های آینده اظهار کرد: در آینده نزدیک و با استفاده از برگزیدگان همین دانش آموزان، تیمی قدرتمند برای شرکت در مسابقات کشوری و جهانی تشکیل و در عرصه های داخلی و بین المللی حضور پیدا خواهیم کرد.


وی افزود: در پایان دوره های رباتیک، مدرک معتبر دانشگاهی ویژه شرکت کنندگان صادر می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته