دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 17:03

اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر برگزار شد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید کردند.
کد خبر : 201780

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر با همکاری بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در شهرستان سردشت بازدید کردند.


دانشجویان واحد پیرانشهر در این کاروان که ۱۷ مرداد صورت گرفت در قالب ۲ دستگاه اتوبوس و در مجموع حدود ۸۰ نفر با حضور در محل یادمان شهدای «بلفت» و مناطق عملیاتی «دوپه زه» واقع در منطقه عمومی سردشت در مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷ حضور پیدا کرده و یکبار دیگر با آرمان‌های مقدس شهداء و رشادتهای آنان تجدید میثاق کردند.


مناطق عملیاتی شمالغرب کشور هر سال با فرارسیدن ایام تابستان پذیرای جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان از سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور است.


عملیات نصر هفت، ۱۴ مرداد سال ۶۶ با اهداف خارج کردن منطقه عمومی سردشت از دید تیر دشمن، ایجاد خط مناسب پدافندی در نوار مرزی، زیر دید و تیر قرار دادن شهر‌ها و مناطق عمومی عراق و مهار تردد عناصر ضد انقلاب در محور سردشت، با حضور نیروهای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، لشکر ۳۱ عاشورا، تیپ ۱۸ الغدیر و تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) کرمانشاه انجام شد و ارتفاعات بلفت و دوپه زه در صفر مرزی از دست دشمن خارج و رزمندگان اسلام به شهر «قلعه دیزه» عراق مسلط شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته