دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 13:57
نقوی حسینی:

طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در کمیسیون امنیت نهایی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در کمیسیون متبوع خبر داد.
کد خبر : 201712

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه امروز صبح کمیسیون امنیت نشست فوق العاده داشته است، اظهار داشت: در این آخرین نشست فوق العاده کمیسیون امنیت، طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه نهایی و به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.


نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: تغییراتی در مواد طرح مذکور ایجاد شد، برخی مواد تغییرات زیادی داشتند و برخی تنها اصلاح ویرایشی و جزیی بود اما چارچوب کار حفظ شده است.


وی گفت: طرح برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال شده است اما طبق آیین نامه داخلی مجلس ب10 روز پس از ارسال طرح و لایحه به هیات رئیسه موضوع در دستور کار صحن قرار می گیرد.


نقوی حسینی تاکید کرد: اما از آنجایی که طرح در زمان تعطیلات مجلس به کمیسیون امنیت ارسال شده است این احتمال وجود دارد که زودتر از بازه زمانی 10 روز در دستورکار صحن علنی قرار گیرد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس از هفته آینده رای اعتماد به وزرا را در دستور کار دارد، اظهار داشت: از آنجایی که هیات رئیسه مجلس اعتقاد دارد طرح مقابله با آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است تلاش دارند راهی برای بررسی طرح مذکور پیش از ورود به رای اعتماد وزرا در صحن علنی پیدا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب