دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 11:59
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

معرفی روش‌های برگزیده درمان‌محور در کنگره «بایومتریال و تکنیک‌های پیوند استخوان در جراحی‌های دهان»

دومین کنگره بین‌‌المللی بایومتریال و تکنیک‌های پیوند استخوان در جراحی‌های دهان صبح امروز از سوی مرکز تحقیقات جمجمه، فک و صورت واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
کد خبر : 201457

مریم حضرتی- امروزه استفاده از بایوماتریال‌ها در بازسازی استخوان رو به گسترش است. محور اصلی کنگره حاضر بررسی عملکرد، نتایج طولانی مدت، مزایا و محدودیت‌ها و نحوه کاربرد آنها در جراحی دهان است.


دومین کنگره بین‌‌المللی بایومتریال و تکنیک‌های پیوند استخوان در جراحی‌های دهان که با همکاری مرکز همایش‌های خلیج فارس، سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن دندانپزشکی ایران از ساعت 8/30 صبح امروز آغاز به کار کرده است تا 20 مرداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن واقع در نیاوران برگزار می‌شود.


مدیر اجرایی مرکز تحقیقات جمجمه، فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «رویکرد به جدیدترین مطالب علمی در این حوزه و معرفی روش‌های برگزیده درمان‌محور اصلی برگزاری این کنگره است.»


دکتر علی فاتح در حاشیه برگزاری دومین کنگره بین المللی بایومتریال و تکنیک های پیوند استخوان در جراحی های دهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «امیدواریم برگزاری این کنگره نویدی برای دستیابی به تکنیک‌های روز علوم پزشکی در زمینه‌های کاریردی پیوند استخوان برای حاضران در این کنگره باشد.»


قائم مقام دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی بایومتریال و تکنیک های پیوند استخوان در جراحی‌های دهان، اهداف این کنگره را رویکرد به مطالب علمی جدید به علت حضور میهمانان خارجی و داخلی و تبادل نظر بین استادان رشته‌های مربوط و در نتیجه بررسی بهترین نتایج به دست آمده در تحقیقات و مطالعات دانست که در سه روز کنگره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.


وی بیان کرد: «دونالد زوکول از کانادا، موریکو آرجو از برزیل و دکتر همازاده از امریکا میهمانان خارجی کنگره بین المللی بیومتریال و تکنیک های پیوند استخوان در جراحی های دهان هستند.»


مدیر اجرایی مرکز تحقیقات فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سخنرانان داخلی این کنگره از دکتر صادق حسن نیا، دکتر آرش خجسته، مهندس فاطمه راستی، دکتر سینا نواب، دکتر بهزاد رهسپار و دکتر سیامک یعقوبی نام برد.


این مسئول بیان کرد:‌ «دکتر افشین حراجی رئیس افتخاری کنگره و رئیس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزین سرکارات رئیس مرکز تحقیقات جمجمه و فک و صورت و رئیس کنگره، دکتر وحید مسگرزاده دبیر علمی کنگره و دکتر روزبه کحالی قائم مقام وی بوده و دکتر شهروز شفائی فرد دبیر اجرایی این کنگره هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب