دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 13:56
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

قدم اول فرهنگ سازی برای شادی و نشاط جامعه باید در دانشگاه‌ها برداشته شود

در اقدامی خودجوش و صمیمی از سوی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، مراسم نکوداشت ارتقاء رتبه علمی دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر صورت گرفت.
کد خبر : 20142

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز دانشجویان رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در اقدامی خود جوش با همکاری مسئولان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی این واحد دانشگاهی، در نشستی صمیمی با حضور دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و جمعی از معاونین، مسئولان، اساتید و دانشجویان واحد اسلامشهر از دکتر عباس خورشیدی و دکتر علیرضا عراقیه تجلیل کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تبریک اعیاد شعبانیه، این اقدام شادی آفرین دانشجویان و مسئولان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی واحد اسلامشهر را ستود و از آنان تقدیر کرد.








دین مبین اسلام، دینی سراسر شادی و خیر و برکت بوده که در آن تاکیدات بسیاری بر شادی و نشاط در جامعه شده است، لیکن متاسفانه در بسیاری از مناسبت‌ها از این امر غافل شده و آن را به باد فراموشی سپرده‌ایم

دکتر محمودرضا اسفندیار غفلت در برگزاری جشن‌ها و شادی های دینی و آئینی را نکوهش کرد و افزود: متاسفانه یکی از ضعف‌ها و نقص‌های فرهنگی ما این است که خوب بلد نیستیم شادی کنیم.


وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام، دینی سراسر شادی و خیر و برکت بوده که در آن تاکیدات بسیاری بر شادی و نشاط در جامعه شده است، لیکن متاسفانه در بسیاری از مناسبت‌ها از این امر غافل شده و آن را به باد فراموشی سپرده‌ایم.


اسفندیار بر لزوم فرهنگ سازی در زمینهٔ شادی و نشاط در جامعه تاکید کرد و خواستار اقدام اولیه دانشگاه‌ها و دانشگاهیان در این راستا شد.


رئیس واحد اسلامشهر با ارج نهادن به مقام شامخ استاد و معلم، حضور اساتید ارزشمند و پیشکسوتی همچون دکتر خورشیدی، دکتر عراقیه، دکتر شعبانی، دکتر میرزمانی و... در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را مایهٔ فخر و مباهات این واحد دانشگاهی دانست و از تلاش و همت والای وی در توسعه علمی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و واحد اسلامشهر تقدیر کرد.


وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای توسعه علمی کشور خاطرنشان کرد: کار اجرایی نبایست مانع کار علمی شود.


دکتر فقیه آرام رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی واحد اسلامشهر نیز از جایگاه والای اساتید در پیشرفت جوامع سخن گفت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که اساتید و معلمان را به مثابه فرماندهان جنگ نرم در جامعه برشمردند، از تلاش و همت والای یکایک اساتید این دانشکده و به ویژه دکتر خورشیدی و دکتر عراقیه در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری تقدیر کرد.


این مراسم که در فضایی صمیمانه در سالن اجتماعات واحد اسلامشهر برگزار شد با تجلیل از ۲ استاد برگزیده دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و اهدای هدایایی به وی خاتمه یافت.


چندی پیش در احکامی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر عباس خورشیدی دانشیار گروه آموزشی «علوم تربیتی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به مرتبه استادی و رتبه علمی دکتر علیرضا عراقیه استادیار گروه آموزشی «علوم تربیتی» به دانشیاری ارتقاء یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته