دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1396 - 09:36

بازدید 300 نفر از استادان دانشگاه‌های کشور از بقعه‌ حضرت قیدار نبی (ع)

300 نفر از استادان شرکت کننده در سومین دوره تکمیلی «پیوست نگاری فرهنگی» (که از 14 تا 18 مرداد در مرکز استان (زنجان) در حال برگزاری است)، روز گذشته از بقعه حضرت قیدار نبی (ع) بازدید و آن را زیارت کردند.
کد خبر : 201317

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید که دکتر حسن بنیانیان رئیس پیوست نگاری فرهنگی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر ارجمندی کارشناس هماهنگی بسیج اساتید کشور، استاد رجبی رئیس بسیج اساتید کشور و.... حضور داشتند، میزبانی پذیرایی از جمع حاضر را دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده به عهده گرفته بود.


در حاشیه این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستان از جمله حجت‌الاسلام موسوی (امام جمعه) به همراه گروهی از روحانیان حوزه علمیه قیدار، سرهنگ ابراهیمی (فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و همکاران وی، سرهنگ مصطفایی (رئیس نیروی انتظامی)، اسماعیلی (رئیس دفتر نماینده مجلس)، محمدی (رئیس اداره اوقاف) و همکاران وی، موسوی (رئیس حراست فرمانداری)، دکتر دینمحمدی (سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده) به همراه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده و تعداد دیگری از مسئولان و کارمندان ادارات و گروهی از اهالی قیدار حضور داشتند، موسوی (امام جمعه شهر) به نمایندگی از طرف مسئولان شهرستان به استادان و میهمانان گرامی خیرمقدم و خوش آمد گفت.


وی به معرفی اجمالی حضرت قیدار نبی (ع) و تاریخچه‌ احداث و مرمت بقعه‌ این پیغمبر الهی پرداخت.


امام جمعه خدابنده از ویژگی‌های حسنه‌ اخلاقی و میهمان نوازی مردم شریف و ارزشمند خدابنده نام برد.


استادان دانشگاه پس از نزدیک به یک ساعت توقف و زیارت بقعه حضرت قیدار نبی (ع)، روانه گرماب شدند تا با بازدید از غار طبیعی و زیبای کتله خور، بخشی از کارگاه 5 پنج روزه «پیوست نگاری فرهنگی» را (که در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان درحال برگزاری است)، در غار کتله خور برگزار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته