دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1396 - 09:29

دربی سرخابی‌های لندنی با طعم قهرمانی/ مچ‌اندازی کونته و ونگر در سوپرجام جزیره

تیم‌های چلسی و آرسنال امروز بعدازظهر دیدار فینال سوپرجام انگلستان را برگزار می‌کنند.
کد خبر : 200731

به گزارش گروه ورزشی آنا، فینال سوپرجام انگلستان از ساعت 17:30 امروز میان تیم های لندنی چلسی و آرسنال در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار می‌شود. چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره شده و آرسنال هم موفق شد فاتح جام حذفی شود و خود را به دیدار سوپرجام رساند.


این بازی در حالی برگزار می‌شود که دو تیم با شرایط متفاوتی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در تیم چلسی آنتونیو کونته با قهرمان کردن آبی‌پوشان لندنی در لیگ برتر آن هم با کسب 30 پیروزی از 38 بازی محبوبیت زیادی در میان هواداران تیمش پیدا کرده است اما در نقطه مقابل آرسن ونگر شرایط جالبی در میان هواداران قرمزپوش آرسنال ندارد. آرسنال فصل پیش با خوردن 10 گل در دو بازی برابر بایرن‌مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در پایان فصل هم تنها سهمیه لیگ اروپا را گرفت و به لیگ قهرمانان راه پیدا نکرد. قهرمانی در جام حذفی هم عاملی نشد تا او بتواند از انتقادات وارد شده رها شود.


چلسی در فصل نقل‌و‌انتقالات با نمانیا ماتیچ، دیه‌گو کاستا و جان تری خداحافظی و به‌جای آنها آلوارو موراتا را از رئال‌مادرید، تیمو باکایوکو از موناکو، آنتونیو رودیگر از رم و ویلی کابایرو از منچسترسیتی را به خدمت گرفت تا پرمهره‌ترین تیم فعلی لیگ برتر باشد و در بهترین شرالیط فصل جدید را آغاز کند. در مقابل آرسنال تنها آنتونیو لاکاتزه را از لیون خرید که گران‌ترین خرید این باشگاه شد و کولاسیناچ بوسنیایی را جذب کرد تا با حفظ شاکله اصلی‌اش نقاط ضعفش را پوشش دهد.


اگر چه آرسنال با فتح 14 جام قهرمانی سوپرجام 10 قهرمانی بیشتر از چلسی در این رقابت دارد ولی شرایط تیمی چلسی روی کاغذ مناسب‌تر از آرسنال است و احتمال آنکه کونته جامی دیگر را تقدیم آبی‌پوشان مرسی‌ساید کند بیشتر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال چلسی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب