دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1396 - 11:55

تجلیل از برندگان مسابقات قرآنی و گرامیداشت دهه کرامت در واحد رباط کریم

در نهمین روز از دهه کرامت مراسم گرامیداشت این دهه و جشن میلاد امام رضا (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم برگزار شد.
کد خبر : 200256

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم به تشریح نیازهای فرهنگی در این واحد پرداخت.


افشین محمودزاده ترویج فرهنگ دینی در دانشگاه را به صورت یک نیاز برشمرد و استادان را ملزم به تدریس فرهنگ در کنار تدریس علم دانست.


سرپرست واحد رباط کریم نیز به تشریح مقام والای امام رضا (ع) پرداخت و با ارائه یک حدیث از ایشان ده چیز را که در تکامل دین یک فرد موثر است را بیان کرد.


اردشیر سنایی با تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با توجه و تبریک ولادت امام رضا (ع) ایشان را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی ایرانیان و مامن و پناهگاهی برای تمام دوران زندگی دانست.


امام جماعت واحد رباط کریم هم در تشریح اهمیت دهه کرامت این ایام را اعیادی بزرگ برشمرد و لزوم بازبینی در خود و توسل به کریمان اهل بیت را لازم و ضروری شمرد.


حجت الاسلام علی امیدی ترویج فرهنگ دینی در دانشگاه‌ها و برپایی نماز که از اصلیترین اهداف فرهنگ دینی است را یادآور شد.


در پایان این مراسم از برگزیدگان و نفرات اول تا سوم مسابقات عترت و قرآن و جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی با اهدای لوح، قدردانی بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته