دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1396 - 09:18

راه‎اندازی پرواز بندرعباس-مسقط با هدف افزایش روابط تجاری و اقتصادی

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس با راه‎اندازی پرواز بندرعباس-مسقط و بالعکس خبر داد.
کد خبر : 199926

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان هرمزگان، محمود امانی‌بنی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های انجام شده، از ۱۶ مرداد ماه شاهد انجام پرواز در مسیر بندرعباس -مسقط و بالعکس خواهیم بود.


امانی بنی گفت : این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته و توسط شرکت هواپیمائی کیش ایر در این مسیر انجام خواهد شد و چنانچه شاهد تقاضاهای بیشتر باشیم، بلافاصله افزایش بیشتر این پرواز در دستور کار قرار خواهد گرفت.


مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش اینگونه پروازها گفت: افزایش روابط به ویژه روابط تجاری و اقتصادی در بین کشورها نیازمند ایجاد بسترهای مناسب ارتباطات است و در این راستا فرودگاه از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردار است. از همین رو، افزایش اینگونه پروازها در بالا بردن سطح تبادلات با کشورها بسیار اهمیت دارد.


امانی بنی بیان کرد: برنامه های دیگری نیز برای افزایش پرواز در سطح فرودگاه های استان در دستور کار قرار دارد که پیگیری و برقراری پروازهای بیشتر منوط به استقبال مردم خواهد بود، چرا که بسترهای لازم در سطح فرودگاه‌های استان کاملا محیاست و چنانچه مردم از مسیرهای پروازی استقبال کنند، بلافاصله پیگیری لازم جهت افزایش پرواز انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته