دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 17:05
رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

نقشه دشمن تغییر ذائقه فکری نوجوانان و جوانان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: «دشمن در حال تغییر ذائقه جوانان و نوجوانان ماست و با تلاش شبانه روزی و از طریق تولید محتوای غیراخلاقی و با کمک همه ابزارهای جدید و قدیم تبلیغاتی این روند را ادامه می‌دهد.
کد خبر : 199807

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود صفری در نشست انجمن اولیا و مربیان دماوند به سخنرانی درباره کانون خانواده و نقش تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: وظیفه ماست که با تغییر نگرش خانواده‌ها نسبت به هم و ارتقای معنویات و رفتار عاطفی مانع این سیاست دشمن شویم.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به بیان ویژگی‌های یک معلم خوب پرداخت و اظهار کرد: داشتن اصالت، عفت و پاکدامنی و دوری از ریا از جمله خصوصیات یک معلم خوب است.


وی ادامه داد: انتخاب شیوه درست تدریس، رعایت آداب و نظم و ترتیب، اخلاق مداری و محبت، ارتقای دانش و مشاوره هدایت گرانه از دیگر خصایص یک معلم و مشاور خوب است.


صفری افزود: استفاده از ابزارهای جدید برای جذب فرزندان توسط والدین، آموزش غیر مستقیم مسائل جنسی، تامین نیازهای روانی فرزندان، مشورت با آن‌ها و ارزش قائل شدن برای این عزیزان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.


وی با اشاره به مزیت‌های نزدیکی دانش آموزان به کانون گرم خانواده و بهره‌مندی از موهبت حضور والدین اظهار کرد: خوشبختانه و در سایه انقلاب اسلامی ایران شاهد گسترش آموزش عالی در جای جای میهن عزیزمان هستیم و این امر موجب شده تا بسیاری از فرزندان ما مجبور نباشند برای ادامه تحصیل به شهر‌ها و مناطق غیر بومی خود عزیمت کنند.


صفری افزود: در شهر دماوند نیز امکانات خوب و فوق العاده‌ای در مراکز آموزش عالی بویژه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تدارک دیده شده که برخی از آن‌ها در شرق استان تهران کم نظیر است و در طول ۱۴ سال فعالیت خود با بهره گیری از دانش تخصصی ۱۱۰ عضو هیأت علمی و حدود ۵۰۰ استاد مدعو با بیش از ۶۰ عنوان آزمایشگاه و کارگاه مدرن و پیشرفته، سایتهای برق و رایانه و حضور ۱۸۵ کارمند، مشغول خدمت رسانی به دانشجویان است و بنده امیدوارم با حضور دانش آموزان بومی دماوند در دانشگاه خودشان، نقش کوچکی در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر ایفا کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته