دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«لونه زنبور» به دنبال جذب سرمایه

فیلم سینمایی «لونه زنبور» به تهیه‌کنندگی سعید خانی در مرحله جذب سرمایه‌گذار قرار دارد.
کد خبر : 199747

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در جلسه اردیبهشت ماه شورای صدور پروانه ساخت، فیلم‌های سینمایی از جمله «لونه زنبور» مجوز ساخت گرفتند.


پس از گذشت بیش از دو ماه اما هنوز خبری از کلید خوردن این فیلم سینمایی نیست. در همین راستا در تماسی با سعید خانی که نام او در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده اعلام شده است جویای شرایط تولید این فیلم شدیم.


سعید خانی در این رابطه با اعلام اینکه به دنبال جذب سرمایه برای شروع کار تولید هستند عنوان کرد: تا زمانی که سرمایه‌گذاری برای ساخت پیدا نشود نمی‌توانیم کار پیش تولید را آغاز کنیم. اما در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم که به احتمال زیاد تا یک هفته آینده مشخص خواهد شد و زمان کلید زدن فیلم را اعلام خواهیم کرد.


تهیه کننده فیلم سینمایی «من» ادامه داد: به محض شروع پیش تولید کار را به سرعت جلو خواهیم برد تا بتوانیم این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. تمام تلاشمان این است که هر چه سریعتر کار را آغاز کنیم و اگر سرمایه‌گذار پیدا شود از همین فردا آغاز خواهیم کرد.


گفتنی است؛‌ فیلم سینمایی «لونه زنبور» به نویسندگی محسن کیایی، تهی‌کنندگی سعید خانی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد در مراحل اولیه تولید قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته