دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 16:29
رئیس واحد اهر:

میزبانی از اساتید نخبه و برجسته بین‌المللی زبان انگلیسی دستاوردی مهم برای واحد اهر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در اختتامیه اولین همایش بین المللی چالش‌های آموزش زبان و ادبیات انگلیسی بزرگ‌ترین افتخار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را حضور اکثر اساتید بین المللی زبان انگلیسی و نخبگان این رشته در این کنفرانس اعلام کرد.
کد خبر : 19970

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی گفت: خوشبختانه با حضور و استقبال بی‌سابقه علاقه مندان این رشته، این کنفرانس بین المللی به بهترین نحو شایسته در این واحد دانشگاهی برگزار شد که رضایتمندی اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان اعم از اساتید بزرگوار و دانشجویان نشان از تأثیرگذاری و غنای آن دارد.


رئیس همایش بین المللی چالش های زبان انگلیسی اظهار کرد: این دانشگاه اکنون به یکی از قطب های علمی این رشته تبدیل شده که امیدواریم با اخذ مجوز‌های لازم بتوانیم شاهد تداوم این کنفرانس بین المللی بصورت سالانه باشیم.


این مسئول توجه به ارتقاء کمی و کیفی این کنفرانس و تنوع بخشی به برنامه‌های آن را در سال آتی از برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و افزود: دبیرخانه این کنفرانس از سال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران گروه زبان و ادبیات انگلیسی فعالیت خود را با راه اندازی سایت و ستاد برگزاری همایش با هدف آشنایی لازم با چالش‌های زبان و ادبیات انگلیسی آغاز کرده و از ۴۰۰ مقاله معتبر رسیده به همایش بیش از ۲۰۰ مقاله در طول این کنفرانس در سالن اصلی و سالن فرعی توسط صاحبان مقاله در زمینه‌های مختلف ارائه شد.


وی حضور اساتیدی از کشورهای هندوستان، مالزی، ترکیه، تاجیکستان، عراق و اساتید صاحب نظر و برجسته‌ای از اقصی نقاط میهن اسلامی را نشان از موفقیت این کنفرانس برشمرد.


اسدی از همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و ادارات مختلف علمی و آموزشی و اجرایی که در برگزاری این همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یاری کردند قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته