دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 08:55
در گفت و گو با آنا؛

هوشنگ نصیرزاده:خوشحالم آندو را جذب کردیم/ فروزان پشت سر استقلال هم صحبت کرد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: از اینکه بازیکنی با کیفیت آندو را جذب کردیم خوشحالم  چون می‌تواند کمک کند تا در لیگ برتر نتایج بهتری بگیریم.
کد خبر : 199582

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در رابطه با جذب آندو تیموریان گفت: «آندو بازیکن بزرگی است.جذب این بازیکن باعث می‌شود مشکلات خط هافبک ما کمتر شود. از اینکه این بازیکن با کیفیت را جذب کردیم خوشحالیم چون این بازیکن می تواند با انتقال تجربیات خود به جوان‌های گسترش فولاد کمک کند تا در لیگ بهتر نتیجه بگیریم.»


وی ادامه داد:«علاقه دو طرف به همکاری و همچنین نیاز لوکا باعث شد این بازیکن را جذب کنیم و امیدوارم آندو با درخشش در تیم گسترش فولاد تبریز بتواند دوباره پیراهن تیم ملی رابر تن کند.»


مدیر عامل گسترش فولاد در ادامه در خصوص اظهارات جنجالی محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی جم گفت:« اول اینکه به این بازیکن چه ربطی دارد که در باشگاه گسترش‌فولاد چه‌ می‌گذرد.دوم اینکه این بازیکن عادت دارد در مورد تیم‌هایی که در آن بازی کرده و به هر دلیلی از آنها جدا شده صحبت کند. فروزان امروز چون در استقلال نیست درباره این تیم هم اظهارنظر می‌کند.»


وی ادامه داد:«فروزان بازیکن تیم پارس جم است و حق ندارد در رابطه با باشگاه ما حرفی بزند. به فروزان ربطی ندارد گسترش‌فولاد چگونه اداره می‌شود. ما از او به کمیته اخلاق شکایت کردیم تا یادبگیرد تا در مورد تیم‌های دیگر حرف نزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب