دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 17:59

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با عنوان «قرآن و مقاومت» در واحد اسلامشهر

محفل انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر صبح امروز با حضور محمدعلی و هادی اسلامی حافظان برجسته ملی و یوسف درودگر قاری ممتاز کشوری در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 19925

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت و ایثار و در راستای انس هرچه بیشتر دانشگاهیان واحد اسلامشهر با آیات نورانی قرآن کریم، صبح امروز سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، عطرآگین از رایحه آیات الهی شد و سه تن از حافظان و قاریان ممتاز ملی کلام الله مجید، در حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تبریک اعیاد شعبانیه، برگزاری همزمان این محفل معنوی که با نام نورانی کلام الهی مزین گشته را با مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ مردان ایران زمین در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را تلنگری ارزشمند دانست که یادآور تأسی دلاورمردان غیور جبهه مقاومت و ایثار است.


حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو با توجه به آیه ۳۰ سوره فصلت و نیز برخی روایات معصومین (ع) یکی از اسرار و رموز پیروزی، دوام و پیشرفت انسان را استقامت و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: دلاور مردان و سربازان جمهوری اسلامی با تأسی از قرآن کریم و انس با آیات الهی، در طول ۸سال دفاع مقدس، همواره با آرامش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و رشادت‌های بزرگی چون فتح خرمشهر را به ارمغان آوردند.


خلیفه لو انتخاب عنوان «قرآن و مقاومت» را برای این مراسم، تدبیری شایسته دانست و خواستار تدبر هرچه بیشتر در آیات نورانی قران کریم و عمل به دستورات الهی شد.


در ادامهٔ محفل انس با قرآن کریم واحد اسلامشهر، یوسف درودگر، قاری ممتاز کشوری قرآن کریم با تلاوت زیبای خود به محفل رونقی دوباره بخشید و سپس گروه هم‌خوانی و تواشیح با اجرای سه برنامه ‌قرآنی پرداخته و بر حلاوت محفل افزودند.


این مجلس معنوی، با اجرای برنامه و قرائت زیبای قرآن کریم از سوی دو برادر محمدعلی و هادی اسلامی، حافظان برجسته ملی قرآن کریم، که بسیار مورد توجه حاضران در این مراسم قرار گرفت، گرمایی دوچندان یافته و با قرعه کشی مسابقه «السابقون» خاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته