دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 15:10
در نشست مشترک با رئیس واحد تبریز

شهردار تبریز: دانشگاه آزاد اسلامی از آثاری است که نظام باید به آن افتخار کند

دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از آثاری است که نظام باید به آن افتخار کند.
کد خبر : 19916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، نجفی در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و شهرداری تبریز گفت: امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی کار بزرگی برای میهن اسلامی انجام دادند و امروزه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های مختلف منشأ خدمات شایانی برای میهن اسلامی هستند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور دارای مقبولیت بالایی است و یکی از آثار و برکات جمهوری اسلامی است و باعث دانایی مردم شده و باید آن را ارج نهیم.


شهردار تبریز گفت: با راه اندازی مرکز پژوهش های شهرداری تبریز همه پروژه ها و اقدامات انجام شده با مطالعه و بررسی کارشناسی انجام می گیرد و بر این اساس همه پروژه های شهرداری در سطح شهر، دارای کیفیت و از سرعت انجام بالایی برخوردارند.


نجفی تصریح کرد:شهرداری تبریز در حوزه های مختلف مانند: رباتیک،کشاورزی،فنی و مهندسی، و انجام مطالعات پروژه های مختلف آمادگی خود را برای همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اعلام می دارد.


وی گفت: احداث تصفیه خانه برای شهر خاوران،احداث تصفیه خانه برای انتقال آب به دریاچه ارومیه،ایجاد شهرک دانشگاهی در انتهای اراضی پادگان سپاه، طراحی و زیباسازی شهر و درنهایت دایر نمودن دفتری در مرکز پژوهش های شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برخی از پروژه ها و اقداماتی است که می توان از آنها برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نام برد.


در ادامه اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به طرح نظر خود پرداختند.


در پایان این نشست قراردادی در هفت ماده در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، برگزاری همایش ها و کارگاه ها و همکاری در ایجاد شهر هوشمند و استقرار سیستم های ایزو و بهبود روش ها و فرآیندها با استفاده از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین به امضای دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز رسید.


نشست مشترک هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با شهرداری کلانشهر تبریز با حضور دکتر محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی شهردار، یعقوب هوشیار شهردار منطقه 5، دکتر رسول درسخوان،دکتر اصغر عابدزاده دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و روسای دانشکده ها و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز چهارم خرداد ماه سال جاری در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته