دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1396 - 16:24
نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های لرستان:

پرداختن به موضوع حجاب و عفاف مورد توجه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان لرستان، پرداختن به موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه را از نکات مورد توجه رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی عنوان کرد.
کد خبر : 199119

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهروز دوستی در جلسه‌ای با موضوع «حجاب و عفاف» که با تلاش تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد، برگزاری این نشست را در راستای تعمیق بخشیدن و نهادینه کردن بیش از پیش به نگاه ناب اسلامی به موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه بسیار مفید و مثمر دانست.


حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه رومشکان هم در این جلسه که با حضور جمعی از بانوان کارمند واحد خرم‌آباد برگزار شد، بحث ترویج و فرهنگسازی حجاب و عفاف در جامعه را از اولویت‌هایی دانست که باید در راستای اشاعه آن اهتمام ورزید.


وی با بیان اینکه حجاب و عفاف از مولفه‌های مهم جامعه اسلامی است، افزود: رعایت حجاب و عفاف مختص زنان نیست و باید در بین همه اقشار جامعه این اصل نهادینه شود.


امام جمعه رومشکان با بیان اینکه نگاه اسلام به زن همراه با حرمت و کرامت است و در قرآن مجید بیش از ده آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد اظهار کرد: اسلام در بدو پیدایش، زنان را از اسارت فرهنگ جاهلی نجات داد و قدر و منزلت و شخصیت انسانی از دست رفته آنان را در فرهنگ جاهلی مردسالار احیا کرد.


در پایان این جلسه حاضران نظر خود را درباره فرهنگ سازی موضوع عفاف و حجاب در جامعه و خانواده، بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته