دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 08:29
در جشن فارغ التحصیلان واحد مرند

فرماندار ویژه مرند: دانشگاه آزاد اسلامی یار دولت در حوزه آموزش و تربیت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یار دولت در حوزه آموزش و تربیت است و دانشگاه آزاد اسلامی همیشه بالنده بوده و در تربیت ادیبان، دانشمندان، فرهخیتگان نقش بی‌بدیلی داشته است.
کد خبر : 19910

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تقی کرمی در جشن فارغ التحصیلی ۱۲۰ دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تبریک اعیاد شعبانیه با توجه به سالروز سوم خرداد گفت: اگر سوم خردادی اتفاق نمی‌افتاد چه بسا بخشی از خاک کشورمان در اختیار دشمنان بود و حتی این جشن‌ها و مراسماتی را مدیون آن روز‌ها هستیم.


معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان است و متاسفانه خیلی‌ها در تلاش برای تعطیلی دانشگاه بودند و یا آن را مختص به یک افراد خاص می‌دانند که این چنین نیست و دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به نظام جمهوری است.








کرمی: دانشگاه آزاد اسلامی بستر را برای اعتلای کشور فراهم و مجوز را برای ادامه تحصیل فراهم کرده است و این دانشگاه در تربیت جوانان و تحویل آنان به خدمات رسانی به کشور نقش بزرگی ایفا کرده و می‌کند

کرمی اظهار کرد: اگر دانشگاه آزاد نبود بخش عمده‌ای از جوانان مشکل قبولی در دانشگاه را داشتند و این به یک دغدغه برای خانواده‌ها تبدیل می‌شد. دانشگاه آزاد اسلامی بستر را برای اعتلای کشور فراهم و مجوز را برای ادامه تحصیل فراهم کرده است و این دانشگاه در تربیت جوانان و تحویل آنان به خدمات رسانی به کشور نقش بزرگی ایفا کرده و می‌کند.


کرمی بیان کرد: ایران اسلامی می‌تواند به یک قطب علم و علم آموزی در دنیا تبدیل شود و شما جوانان به عنوان بزگ‌ترین سرمایه‌های این کشور باید در این امر مهم تلاش کنید.


معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند تصریح کرد: کشور به شما عزیزان به عنوان سرمایه انسانی نیازمند است و به پشتوانه شما‌ها کشوری آباد و آزاد خواهیم داشت و هر کدام از شما‌ها با گرفتن مسئولیت هایی برای اقتدار و آبادانی کشور تلاش خواهید کرد.


وی گفت: خوشحالیم که شهرستان مرند دانشجویانی را پرورش داده و به جامعه تحویل می‌دهد که برای اعتلای این کشور قدم بردارند و دانشگاههای مرند، من جمله دانشجویان این شهرستان کمترین دغدغه را به مسئولان ایجاد کرده‌اند و در نوع خود نمونه هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند هم با تبریک اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: محصول نهایی دانشگاه فارغ التحصیلان و دانش آموختگان با سواد متعهد و متخصص است بیشترین دغدغه مسئولان، دانشگاه با کیفیت پرورش دانشجویان با سطح علمی بالا‌تر است.


دکتر حمید میرزایی افزود: بحث کیفیت و کمیت از مقادیر مهم در دانشگاه است و تلاش زیادی برای محقق شدن این امر برای رضایتمندی دانشجویان صورت گرفته است.


رئیس واحد مرند ادامه داد: دانشجویان به پاکی و اندیشه‌ها و آرزوهای پاک می‌اندیشد و دوران دانشجویی پر از تفکر و اصول انسانی و پر از افکار اصلاحی و آینده مملکت در دستان شما‌ها رقم خواهد زد.


وی گفت: آینده کشور در دست شما دانشجویان است و همه چیز متعلق یه شماست و امیدوارم برای آبادانی، آزادی و اقتدار کشور عزیزمان تلاش مضاعف داشته باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته