دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 12:56
درگفت‌وگو با آنا؛

کعبی: لحن صحبت‌های نظرمحمدی بد نبود/ اولین 3 امتیاز را از سیاه‌جامگان می‌گیریم

کاپیتان سپیدرود رشت گفت: نظرمحمدی با لحن بدی با بازیکنان صحبت نکرد از سوی دیگر او با بازیکنان نزدیک است و با ما رفاقت دارد.
کد خبر : 199016

حسین کعبی در خصوص شکست دور ار انتظار سپیدرود رشت در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم نفت تهران به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «خود ما هم باور نمی‌کردیم برابر نفت‌تهران بازنده شویم و به نظرم مهم‌ترین دلیل شکست سپیدرود در هفته اول دست‌کم‌گرفتن تیم نفت بود. اگر چه لذت فوتبال در نتایج عجیب و غریب آن است ولی ما با انجام ندادن وظایف خود باعث شدیم تا نفت‌تهران به 3 امتیازی دست پیدا کند که خودش هم انتظارش را نداشت.»


او ادامه داد: «تیم نفت در دیدار با ما تنها 3 موقعیت گلزنی داشت که 2 موقعیت آنها تبدیل به گل شد و یکی از آنها هم به دیرک دروازه برخورد کرد. این درحالی بود که فرصت‌هایی که ما از دست دادیم به مراتب بیشتر از حریف بود و شاید کمی بی‌دقتی عامل برتری نفت برابر ما شد. بازیکنان سپیدرود از این شکست درس‌های زیادی گرفتند و بعد از این در هیچ مسابقه‌ای هیچ کدام از حریفان را دست‌کم نخواهیم گرفت.»


کاپیتان سپیدرود رشت درباره اشتباه تاثیرگذار سید احمد آهی که باعث به ثمر رسیدن گل اول نفت‌تهران و بازگشت این تیم به مسابقه شد، اظهارداشت: «بزرگترین و بهترین بازیکنان فوتبال دنیا هم دچار اشتباه می‌شوند. استیون جرارد در دقیقه 93 بازی لیورپول با اشتباه مسلم خود عامل شکست تیمش شد. برای همین هم فوتبال جذاب است. آهی هم انسان است و در یک لحظه دچار خطایی شد که پیروزی را از ما گرفت ولی همین بازیکن در ادامه فصل می‌‌تواند با تلاش در خیلی بازی‌ها بدرخشد. معتقدم شوک بسیار شدید و خوبی برابر نفت‌تهران به تیم ما وارد شد که به ما کمک خواهد کرد در ادامه نمایش قابل قبول‌تری را ارائه کنیم.»


وی با اشاره به این نکته که تیم سپیدرود در ورزشگاه عضدی میزبان سیاه‌جامگان خواهد بود، اظهارداشت: «بازی در لیگ برتر به مراتب سخت‌تر از لیگ دسته اول آزادگان است و ما می‌دانیم که برابر هیچ تیمی آرامش نخواهیم داشت چون در لیگ برتر تیم ضعیف وجود ندارد. سیاه‌جامگان هم جزو تیم‌های خوب لیگ است که اگر برابر آن غفلت کنیم در خانه غافلگیر می‌شویم و امتیازی نمی‌گیریم. البته ما به خاطر آنکه در دوران بدنسازی روزی 3 جلسه تمرین می‌کردیم هنوز از فشار آن تمرینات خارج نشده‌ایم و بدن بازیکنان رها نشده است. ولی به مرور زمان بهتر می‌شویم و به طور حتم با کسب نتیجه در بازی‌های آینده به شرایط ایده‌آل باز خواهیم گشت. اگر چه این کار خیلی سخت است.»


کعبی در واکنش به این موضوع که اعلام شده علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در پایان بازی با نفت در رختکن با لحن بدی با بازیکنان صحبت کرده، تصریح کرد: «اصلا این طور نیست. نظرمحمدی این قدر به بازیکنان نزدیک است و با آنها رفاقت دارد که با یک باخت تیم دچار مشکل نمی شود. ما پس از بازی در رختکن حرف و حدیث خاصی نداشتیم و بازیکنان همگی به صحبت‌های فنی نظرمحمدی گوش دادند. در این هفته هم بازیکنان تمرینات خوبی داشته‌اند و با ادامه این تمرینات خوب با انگیزه بالا به دیدار سیاه‌جامگان خواهیم رفت تا اولین 3 امتیاز این فصل را دشت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته