دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 09:19
در گفت‌وگو با آنا

بزیک: پرسپولیس به 10 بازیکن طراز اول نیاز دارد/ گل‌محمدی با استعدادترین مربی ایران است

مهاجم پیشین فوتبال ایران گفت: اگر پرسپولیس در بازی رفت تهاجمی‌تر بازی می کرد می توانست به گل های بیشتری دست پیدا کند.
کد خبر : 19901

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ادموند بزیک درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: «پرسپولیس بازی بسیار سختی را مقابل الهلال در پیش دارد. با توجه به نتیجه بازی رفت، به احتمال زیاد الهلال با یک تاکتیک کاملا هجومی در این بازی حاضر خواهد شد.»


وی افزود: «پرسپولیس باید در بازی رفت کار الهلال را یکسره می کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد. خوشبختانه مدافع الهلال به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد، وگرنه پرسپولیس امید چندانی به حضور در مرحله یک چهارم نهایی نداشت. با این حال بازیکنان پرسپولیس می توانند در بازی برگشت با انجام یک بازی بسته و هدفمند اجازه گلزنی به بازیکنان الهلال را ندهند.»


بزیک درباره مشکلات پرسپولیس در فصلی که گذشت، اظهار داشت: «پرسپولیس بیشترین ضربه را از مدیریت خورد. زمانی که در مدیریت ثبات وجود نداشته باشد نباید انتظار داشت سایر ارکان باشگاه اعم از سرمربی و بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.»


مهاجم پیشین پرسپولیس و سپاهان درباره نبود مهاجم طراز اول در لیگ برتر گفت: «نه تنها در پست مهاجم، بلکه در تمامی خطوط با مشکل نبود بازیکن طراز اول روبرو هستیم. چه بسا اینکه اگر بازیکنان خوبی در لیگ برتر حضور داشتند، کی روش هیچگاه به دنبال بازیکنی با اصالت ایرانی در سایر کشورها نبود.»


وی در پاسخ به این سوال که در لیگ چهاردهم عملکرد کدام یک از مهاجمان را پسندیدید؟ اظهار داشت: «طارمی و شریفی به نسبت سایر مهاجمان عملکرد خوبی داشتند و می توانند در صورت انجام تمرینات بیشتر به مهاجمان بهتری تبدیل شوند.»


بزیک با اشاره به عملکرد یحیی گل محمدی در ذوب آهن گفت: «من با گل محمدی کار کرده ام. بدون شک او با استعدادترین مربی ایران است. به طور حتم اگر در زمان حضورش در پرسپولیس، به وی فرصت بیشتری داده می شد شاهد کسب نتایج بهتری توسط این تیم بودیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته