دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1396 - 15:34

اعزام خانواده‌های محروم جنوب کرمان به زیارت امام رضا

به همت موسسه جهادی تبلیغی سفیر و با مشارکت خیرین حدود 261 نفر از خانواده‌های محروم و کم درآمد جنوب استان کرمان به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.
کد خبر : 198794

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در آستانه دهه کرامت به همت موسسه جهادی تبلیغی سفیر و با مشارکت خیرین حدود 261 نفر از خانواده‌های محروم و کم درآمد جنوب استان کرمان از شهر زهکلوت، روستاهای محمد آباد کریمی، طبق نمداد، میل فرهاد، چه بید، تکل حسن، مختار آباد به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.


براساس این گزارش، 111 نفر از این زائرین برای اولین بار به زیارت آن حضرت نائل شدند.


موسسه جهادی سفیر در چند سال اخیر با شناسایی افراد محروم منطقه جنوب کرمان آنها را به زیارت امام رضا(ع) اعزام کرده است که اغلب زائرین این کاروان افرادی هستند که به دلیل بضاعت مالی و مشکلات سفر انفرادی تا به حال موفق به زیارت امام هشتم نشده‌اند.


لازم به ذکر است، گروه 25 نفری متشکل از خواهران و برادران مبلغ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و خدمات پشتیبانی زائرین را همراهی ‌کردند، برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه، اجرای تئاتر، برگزاری مسابقه، تشکیل حلقه‌های معرفت، تبین احکام، اردوی کوهسنگی، دیدار با علماء و برنامه حرم گردی بخشی از برنامه‌های اجرایی این اردوی آموزشی و زیارتی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب