دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1396 - 14:07
در 2 گرایش راندمان و سنگین ثبت شد

قهرمانی و نایب قهرمانی واحد اسلامشهر در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز را در 2 گرایش راندمان و سنگین به نام خود ثبت کرد.
کد خبر : 198744

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ تیم سازه‌های ماکارونی واحد اسلامشهر با حضور در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز که با شرکت ۹۸ تیم از سراسر کشور از روز چهارشنبه چهارم مرداد لغایت روز جمعه ششم مرداد جاری، توسط معتبر‌ترین نهاد برگزاری مسابقات سازه ماکارونی در کشور، موسسهٔ ایران خرپا، در سالن آمفی تئا‌تر پتروشیمی تبریز برگزار شد؛ توانست با برتری بر دیگر شرکت کنندگان در گرایش راندمانی، مقام قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کرده و بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه زند. این تیم موفق شد در گرایش سنگین نیز به نائب قهرمانی برسد.


در گرایش راندمان تیم keyno به سرپرستی ایمان رستم‌نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با ثبت راندمان ۲۰۳۲. ۳۹ مقام اول این دوره از مسابقات را به دست آورد.


در این گرایش، تیم اسکوسازه۱، شرکت کننده آزاد و Khayam Bridge از دانشگاه خیام نیز به ترتیب با ثبت راندمان ۱۹۶۰. ۸۹ و ۱۹۲۶. ۵۲؛ پس از تیم واحد اسلامشهر به مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات کشوری دست یافتند.


در گرایش سنگین نیز تیم keyno واحد اسلامشهر به سرپرستی ایمان رستم‌نژاد با تحمل وزن ۷۵۳. ۱ کیلوگرم مقام دوم این دوره از مسابقات را بدست آورد؛ در این گرایش تیم‌های west bridgeاز موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز و چهل ستون از دانشگاه آزاد اصفهان به ترتیب با تحمل وزن ۸۶۸. ۲ و ۷۴۱ مقامهای اول و سوم را از آنِ خود کردند.



بدین ترتیب با کسب مقام اول و دوم در هر دو گرایش دانشجویی این مسابقات، تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر (ایمان رستم‌نژاد به همراه دکتر احسان حقیقت خرازی بعنوان راهنمای تیم سازه‌های ماکارونی این واحد دانشگاهی) بار دیگر در عرصه ملی خوش درخشیده و توان و تخصص دانشجویان واحد اسلامشهر را در عرصه‌های علمی اثبات کردند.


در این دوره ۶۱۰ نفر در قالب ۹۸ تیم و ۱۹۰ سازه از دانشجویان رشته‌های عمران، معماری و مکانیک و... در گرایش سازه راندمان و سازه سنگین دانشجویی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان، در این دوره از مسابقات کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته