دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1396 - 13:07

طرح‌ریزی‌های صیاد شیرازی مانع دستیابی منافقین به اهداف‌شان شد

رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: شهید صیاد شیرازی قهرمان بی بدیل این عملیات بود و طرح‌ریزی‌های بی‌نقص او مانع از دستیابی منافقین به اهداف شوم آنها شد.
کد خبر : 198720

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ ناصر آراسته در هفتمین همایش علمی شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: دشمن‌ستیزی، خلوص و دانش نظامی این شهید والامقام برای نظامیان الگو است.


رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی افزود: برای مردم عزیز کشورمان نیز تواضع، پاکی، صداقت، ولایت مداری و پای انقلاب ماندن ایشان الگو محسوب می‌شود.


وی اظهار کرد: شهادت شهید صیاد نشان داد که همانطور که آن شهید والمقام مطیع امام راحل بود، بعد از ایشان نیز تابع محض فرمانده معظم کل قوا بود.


آراسته با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: شهید صیاد شیرازی قهرمان بی بدیل این عملیات بود و طرح‌ریزی‌های بی نقص وی مانع از دستیابی منافقین به اهداف شوم آنها شد.


رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی با جدیت و با انگیزه به طراحی عملیات‌ها می‌پرداخت و با استکبار، کفر و نفاق سر ستیز داشت.


وی افزود: شهید صیاد شیرازی در حوزه نظامی یک نابغه و در حوزه دینی نیز یک انسان صادق، مومن بود که زندگی طیب داشت و با خلوص نیت و صداقت به شهادت رسید.


آراسته با بیان این‌که عزتی که ما از شهدا داریم حاصل شفاعت آن بزرگواران در دنیا است، خاطرنشان کرد: همه آبروی بنده در این دنیا به دلیل مشاور فرماندهی معظم کل قوا بودن و انتساب به شهید صیاد شیرازی به عنوان رییس هیات معارف جنگ آن بزرگوار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته