دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 16:06
در واحد فیروزکوه صورت گرفت

پایان نشست فرهنگی اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش خواهران

اردو و نشست فرهنگی مدیران و اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سراسر کشور در بخش خواهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به کار خود پایان داد.
کد خبر : 198375

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم اختتامیه دومین مرحله از اردو و نشست فرهنگی مدیران و اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (ویژه خواهران) عصر امروز با حضور دکتر حسن غفوری فرد رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، دکتر علی اصغر رستمی رئیس واحد فیروزکوه و جمعی از اعضا و مدیران باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دختر سراسر کشور در واحد فیروزکوه برگزار شد.


زارع در این مراسم گفت: در آینده‌ای نزدیک به میزبانی یکی دیگر از واحد‌های دانشگاهی اینگونه نشست ها را ادامه خواهیم داد.


وی تاکید کرد:‌با تفکر و تبادل نظر می‌توان راه‌های کارآمدتر کردن باشگاه را بررسی و با هم افزایی و سینرژی به دست آمده این کانون تحول علمی، فرهنگی را به یک قطب اندیشه در کشور تبدیل کرد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با تشکر از همه اندیشمندان و متفکرین حاضر در این نشست گفت: این محققان جوان هستند که می‌توانند آینده کشور را بیمه کنند. اگر دانشگاه آزاد اسلامی بر روی جوانان فرهیخته و نخبه سرمایه گذاری کند حتما شاهد یک جهش علمی، اقتصادی و فرهنگی در کشور خواهیم بود.



زارع از دکتر غفوری فرد به دلیل حضور و حمایت از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکر کرد و ادامه داد: این چهره علمی و توانمند سالیان سال به کشور و دانشگاه در همه عرصه‌ها از دولت تا مجلس و شورای انقلاب فرهنگی کمک و خدمت و الان نیز خود را وقف اندیشمندان جوان و فرهیخته باشگاه کرده است


رئیس واحد فیروزکوه نیز از همه دست اندرکاران این اجلاس چندروزه تشکر کرد و از جوانان پژوهشگر خواست که مایوس نشوند و دست از تلاش به دلیل کمبود‌ها و بی‌مهری‌ها نکشند.


رستمی شهر دانایی در واحد فیروزکوه را متعلق به همه جوانان علاقه‌مند و دانشمند دانست و تاکید کرد که امکانات شهر دانایی، تکنولوژی و رسانه متعلق به جوانان توانمند و دانشمند این کشور است.


در پایان از همه اندیشمندان حاضر در اجلاس با تقدیم لوح تشویق به عمل آمد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد فیروزکوه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته