دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 11:50
رئیس واحد ورامین-پیشوا به آنا خبر داد

گسترش رشته‌های حوزه علوم پزشکی واحد ورامین – پیشوا؛ پذیرش دانشجو از مهر 96

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا گفت: توسعه رشته‌های حوزه علوم پزشکی این واحد دانشگاهی کلید خورد و از مهر امسال در دو رشته جدید دانشجو می پذیریم.
کد خبر : 198300

دکتر حسینعلی شیبانی پس از برگزاری جلسه با نمایندگان وزارت بهداشت، هیأت بورد رشته اتاق عمل و نماینده معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که برای بازدید از امکانات دانشکده علوم پزشکی در واحد ورامین-پیشوا حضور یافته بودند به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: بحمدلله با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و آماده کردن همه زیر ساخت‌های لازم مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت، مهر سال جاری شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید حوزه علوم پزشکی در واحد ورامین – پیشوا خواهیم بود.


رشته‌های جدید شامل اتاق عمل و علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی است و از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آماده پذیرش دانشجو خواهیم بود

وی تشریح کرد: با بهره برداری از مرکز آموزش مهارت‌های بالینی واحد ورامین –پیشوا و آماده کردن همه زیرساخت‌های لازم و بازدید نماینده وزارت بهداشت، دبیر و عضو هیأت بورد رشته اتاق عمل و نماینده معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دو رشته جدید در حوزه علوم پزشکی به رشته‌های این واحد دانشگاهی افزوده شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد: رشته‌های جدید شامل اتاق عمل و علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی است و از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آماده پذیرش دانشجو خواهیم بود.


راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌های بالینی واحد ورامین-پیشوا


شیبانی درباره راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌های بالینی این واحد دانشگاهی به آنــا گفت: این مرکز شامل بخش‌های خانه بهداشت، آناتومی، اتاق عمل هوش‌بری و پراتیک است.



جلسه نمایندگان وزارت بهداشت، هیأت بورد رشته اتاق عمل و نماینده دانشگاه آزاد در واحد ورامین


این مقام مسؤل دانشگاهی در توضیحات تکمیلی خود خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف تقویت مسائل آموزش عملی و مهارت‌های بالینی دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و به منظور توسعه رشته‌هایی که در آینده نزدیک تأسیس خواهد شد، راه اندازی شده است.


وی ابراز امیدواری کرد، این مرکز آموزشی در ارتقای کیفیت آموزش‌های بالینی دانشجویان کمک شایانی کرده و رضایتمندی و توانمندی دانشجویان را در پی خواهد داشته باشد.


به گزارش آنا، در این بازدید دکتر فرهمند و دکتر اعرابی دبیر و عضو هیأت بورد رشته اتاق عمل، دکتر مرشدی نماینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر میرسعیدی نماینده معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته