دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 10:28
بازدید رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی از شهر دانایی، فن‌آوری و رسانه

غفوری‌فرد: نمی‌توانیم مشابه امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را در هیچ کجای ایران ببینیم

رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی از امکانات زیرساختی شهر دانایی، فن‌آوری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه بازدید کرد.
کد خبر : 198273

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسن غفوری‌فرد در این بازدید که دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر علی اصغر رستمی رئیس واحد فیروزکوه وی را همراهی می‌کردند، امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در این شهر را در کشور کم نظیر دانست.


وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که همه محققان و پژوهشگران دارای ایده علمی دانش محور بتوانند برای پرورش ایده و سپس تبدیل آن به پدیده و نهایتا تولید اقتصادی و تجاری سازی از این فضای به وجود آمده استفاده کنند.


عضو هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان افزود: حقیقتا مشابه امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را در هیچ کجای ایران نمی‌توانیم ببینیم و این نتیجه تلاش چهار دهه گذشته مدیران و زحمتکشان این دانشگاه مردمی است.


غفوری فرد پس از بازدید از شهر دانایی بر مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه حاضر شد و با قرائت فاتحه با آرمان‌های شهیدان دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) تجدید میثاق کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته