دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 17:12
در مراسم آغاز جشن قرائت شد

پیام دکتر رهبر به جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان واحد تهران غرب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان این دانشگاه را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست که ثمره بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می‌آیند.
کد خبر : 197879

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر به مناسبت برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پیامی صادر کرد.


متن کامل پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که از سوی منوچهر امیرفیروزکوهی معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران غرب قرائت شد به این شرح است:


درخت تو گر بار دانش بگیرد


به زیر آورد چرخ نیلوفری را


دانش‌آموختگان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب


اکنون که به لطف الهی و تلاش و کوشش وافر خویش توانسته‌اید، دوره تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با موفقیت سپری کنید و سند افتخار چند سال دانش‌آموختگی خود را به دست آورید، این‌جانب در این ایام گرانقدر که مزین به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) شده است، به نمایندگی از همکارانم در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این موفقیت را به شما دانش‌آموختگان گرامی و خانواده‌های عزیزتان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت و تحصیل در دانشگاهی نصیبمان شده است که با نفس قدسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) این نهال نوپا کاشته شد و با درایت‌های مقام‌ معظم رهبری مدظله العالی و تلاش سخت‌کوشانه آیت‌الله هاشمی(ره)، امروز به شجره طیبه تنومند و تناور تبدیل شده است و در جای‌جای این سرزمین فرخنده به بار نشسته است. شما عزیزان سرمایه‌های ارزشمند این کشور هستید و ثمرات بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می‌آیید.


عزیزان، دانش‌آموختگی پایان کار نیست، بلکه ابتدای ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی و آغازی است برای کمک به پیشرفت و توسعه کشورمان، امروز دانایی رمز قدرت و پیشرفت جوامع است، قطعا انسان‌های دانشمند، ولایتمدار، متخصص، مبتکر، اخلاقمدار و قانونمدار سرمایه‌های ارزشمند و مولد ثروت این مرز و بوم هستند.


امید است شما عزیزان با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید زمینه پویایی و بالندگی توسعه علمی و به تبع آن حل مسائل و مشکلات کشور را فراهم کنید.


با تبریک مجدد دانش‌آموختگی شما عزیزان، از همه مسئولان دلسوز، استادان فرهیخته و کارکنان خدوم واحد تهران غرب تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه الطاف و رحمت بیکران خداوند سبحان در پرتو تلاش‌های علمی خویش به مدارج عالی‌تر آموزشی و تخصصی راه یابید.


جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب عصر امروز در سالن فرهیختگان سازمان مرکزی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان و خانواده آنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته