دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 16:48
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

رقابت بیش از 2500 داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از شرکت 2570 داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی خبر داد و گفت: تمرکز‌زدایی، نظارت کامل و دقیق بر فرآیند مصاحبه و استفاده از استادان متعهد و متخصص با مرتبه علمی بالا از مزایای آزمون بصورت استانی است.
کد خبر : 197857

دکتر عزیز جوان پور در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با توجه به آغاز مصاحبه دکتری تخصصی در واحد ارومیه اظهار کرد: از امروز به مدت 4 روز بیش از 2500 داوطلب آزمون دکتری تخصصی در واحد ارومیه مصاحبه خواهند شد.


وی ادامه داد: در این راستا تارنمای ویژه دواطلبان و کانال تلگرامی آن از اولین ساعات اعلام نتایج فعال و پیامک های تبریک و اطلاع رسانی به فراخور زمان به داوطلبان ارسال شد و از دیروز زمان بندی حضور داطلبان روی سایت قرار گرفت.


رئیس واحد ارومیه تصریح کرد: در بحث گروه های مصاحبه در اولین روز استعلام سازمان اعضای گروه های مصاحبه به مرکز سنجش ارسال و حکم همه مسئولان و اعضای ستاد اجرایی فرآیند مصاحبه صادر شد و 26 تیر گذشته احکام اعضای گروه های مصاحبه صادر و مدیران گروه، گروه های مصاحبه را تشکیل دادند.



جوان پور عنوان کرد: تعداد کدرشته های مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی 21 رشته است که در 3 واحد ارومیه، خوی و مهاباد در استان برگزار می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: انجام آزمون به صورت استانی و با تفویض اختیار به استان‌ها نه تنها باعث افزایش کیفیت و بومی گزینی می‌شود بلکه به هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل داده تا شانس بیشتری با انتخاب خود به دست آورد.


وی افزود: تمرکز‌زدایی، نظارت کامل و دقیق بر فرآیند مصاحبه و استفاده از استادان متعهد و متخصص با مرتبه علمی بالا از دیگر مزایای آزمون بصورت استانی است.



جوان پور با قدردانی از عوامل دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در بسترسازی برای برگزاری هر چه بهتر آزمون مصاحبه دکتری خاطرنشان کرد: ایجاد وای فای رایگان، مکان استقرار به تفکیک خواهر و برادر، نمازخانه، کافی نت، پذیرایی و اسکان موقت داوطلبان به نحو مطلوب انجام گرفته است تا داوطلبان در نهایت آرامش و بدون اتلاف وقت و معطلی مصاحبه خود را انجام دهند.



وی با تشکر از سازمان مرکزی در برگزاری مصاحبه ها در استان ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمون مصاحبه دکتری تخصصی برای اولین بار در استان ها برگزار می شود، وجود برخی از نواقص در آن طبیعی است که امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی های انجام گرفته شاهد رشد و شکوفایی در این زمینه باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته