دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 10:13
با انعقاد تفاهم‌نامه

دانشگاه آزاد اسلامی لامرد با مجتمع آلومینیوم جنوب کشور همکاری می‌‌کند

نشست مشترکی به منظور بحث و تبادل نظر درباره همکاری‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و آلومینیوم جنوب که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی لامرد واقع شده است، برگزار شد.
کد خبر : 197635

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه که با دعوت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد، رئیس، معاونان، مدیران و استادان این واحد دانشگاهی و آلومینیوم جنوب حضور داشتند و در مورد راه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف کاری از جمله انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، دایر کردن رشته‌های مورد نظر آلومینیوم و تربیت نیروی کار متخصص از سوی دانشگاه، همفکری و بحث و تبادل نظر شد.


مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع آلومینیوم جنوب، استخدام نیروی انسانی برای شرکت را بر اساس تخصص و مهارت متقاضیان دانست و از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد درخواست کرد نسبت به تربیت دانشجویانی که از نظر تخصصی و مهارتی رشته‌های مورد نظر این شرکت توانمندی لازم را داشته باشند اقدام کنند تا در آینده بتوان از نیروهای بومی منطقه که شرایط لازم برای استخدام را دارا هستند، استفاده کرد.


علی عبداله نژاد برگزاری چنین جلساتی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند دانشگاه و متخصصان صنعت کشور استفاده کافی کرد.


در این جلسه قرار شد بر اساس تفاهم نامه فی مابین روند گزینش علمی، برگزاری آزمون‌های استخدامی و انجام مصاحبه‌های استخدامی آلومینیوم جنوب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد انجام شود.


پروژه آلومینیوم جنوب، بزرگ‌ترین طرح آلومینیوم کشور است که ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن را خواهد داشت. با توجه به کل تولید فعلی این محصول در کشور که معادل ۳۵۰ هزار تن است، این پروژه به تنهایی تقریبا برابر کل کشور تولید خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته