دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 16:12
مدیر کل روابط عمومی استان اردبیل:

اتاق‌های گفت‌وگو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی اتاق‌های گفت‌وگو در واحدهای دانشگاهی این استان خبر داد.
کد خبر : 197541

به گزارش خبرنگار آنا، غلامحسین غاربی در سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات و نارسایی‌های مربوط به دانشجویان، اساتید، کارکنان و مراجعان و استماع نظر، پیشنهاد و انتقاد آنان این اتاق‌ها راه‌اندازی می‌شود.


وی افزود: همه مسایل مربوطه جمع بندی و دسته بندی شده و در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در مواقع ضرورت و یا به پیشنهاد حاضران در جلسات، معاونان و یا مدیران دانشگاه در این اتاق‌ها حاضر شده و به سوالات مطروحه جواب می‌دهند.


غاربی به بیان برخی روش‌های کاربردی نهادینه کردن روابط عمومی تحول گرا پرداخت و گفت: روابط عمومی‌های استان باید از تبلیغات یکطرفه و سنتی به سمت گفت‌و‌گوهای دو جانبه و چند سویه روی آورده و در تکریم و ارزش گزاری به مخاطبان و نظر آن‌ها ‌‌نهایت اهتمام را داشته باشند.


مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با توجه به نزدیکی شروع ثبت نام ورودی‌های جدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هنوز جایگاه واقعی خود را نتوانسته به جامعه معرفی کند و این وظیفه روابط عمومی هاست که در شناساندن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های والای این مجموعه عظیم علمی و پژوهشی تلاش وافر کنند.


وی افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی به درستی به جوانان معرفی شود، بی‌شک تعداد داوطلبان به تحصیل در آن دوچندان خواهد شد.


در سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها نظر و ایده‌های خود را در خصوص آسیب‌شناسی عملکرد گذشته و راهکارهای توسعه‌ای ارایه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته