دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 01:20
از امروز تا 6 مرداد صورت می‌گیرد

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در ایستگاه آخر؛ نوبت به آذری‌ها رسید

رقابت شرکت‌کنندگان در مصاحبه دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 3 مرداد در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل آغاز می‌شود.
کد خبر : 197449

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل از امروز 3 مرداد میزبان مصاحبه دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه هستند. این مصاحبه‌ها تا 6 مرداد ادامه دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از رقابت بیش از 11 هزار داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 11624 نفر داوطلب دکتری در 66 رشته تحصیلی در این استان به رقابت می پردازند.


دکتر سیدجواد انگجی از حضور 315 نفر اعضای هیأت علمی این استان خبر داد و به آنا گفت:‌ آزمون مصاحبه دکتری تخصصی از تاریخ 3 لغایت 6 مرداد سال جاری در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود. محل مصاحبه داوطلبان هم دانشکده علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد واحد تبریز است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز از شرکت 2570 داوطلب در مصاحبه دکتری تخصصی خبر داد و اظهار کرد:‌ با همه داوطلبان، روزهای 3 تا 6 مرداد مصاحبه خواهد شد و محل مصاحبه در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه است.



عزیز جوانپور تعداد کدرشته های مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی را 21 رشته عنوان کرد.


علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل هم از حضور 2320 نفر در مصاحبه دکتری تخصصی این خبر داد و به آنا گفت: این تعداد داوطلب در 24 کد رشته آزمون خواهند داد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز از حضور 120 نفر از اعضای هیات علمی برای مصاحبه دکتری خبر داد و اظهار کرد:‌ واحد زنجان میزبان رقابت بیش از 4600 نفر از داوطلبان مصاحبه دکتری است.


یدالله رجایی با بیان اینکه مصاحبه دکتری در 32 کدرشته خواهد بود، ادامه داد: این مصاحبه اکثر رشته ها در دو گروه از تاریخ 3 تا 6 مرداد جاری صورت خواهد گرفت.


نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند

به گزارش آنــا، مصاحبه‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی که از 18 تیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، این مصاحبه‌ها تاکنون در استان های البرز، تهران، قزوین و قم (18 تا 22 تیر) سمنان، گلستان، گیلان و مازندارن (21 تا 24 تیر) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (23 تا 26 تیر) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد (25 تا 28 تیر) اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی (27 تا 31 تیر) ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد (30 تیر تا 2 مرداد) انجام و زمان مناسب برای غایبان و متاخران نیز اعلام شد.


مصاحبه دکتری تخصصی در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل هم به عنوان ایستگاه آخر از امروز تا 6 مرداد انجام می شود و پرونده مصاحبه دکتری سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی (جدای از تاریخ‌های اعلام شده برای متاخران) بسته خواهد شد.


نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند.


مصاحبه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی تاکنون در تهران انجام می‌شد. دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر و حسن اعتماد مجموعه مدیریتی جدید در دانشگاه، این اعتبار بزرگ را به استان‌ها داده است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و بر اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی استان خود بیفزایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته